Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالرضا بازدار روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی لرستان افزود:‌ این مبلغ از محل جدول های شماره ۱ قانون بودجه ۹۸، شماره ۹ ردیف های متفرقه ملی و حساب های یارانه ای جذب شد.

وی اظهار داشت: بیش از ‌۳۶میلیارد تومان از جدول شماره یک قانون بودجه سال ۹۸  و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل حساب های یارانه ای به لرستان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین سهم لرستان از جدول شماره ۹ ردیف های متفرقه ملی یک میلیارد تومان بوده که تاکنون ۴۲۱ میلیون تومان از این رقم محقق شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه ۱۱۱ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساختهای سیلزده این بخش اختصاص یافته ادامه داد: هم اکنون ۸۰ میلیارد تومان طرح برای اجرا در این مناطق تخصیص اعتبار شده و آماده اجرا است.

بازدار افزود: این طرح ها در خصوص قنات ها، جاده های میان مزارع و کانال های آب بر است و پیش بینی می شود پروژه های ایستگاه پمپاژ نیز تا ۲۰ روز آینده آماده اجرا  شود.

خسارت سیل به لرستان ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده که سهم کشاورزی از این رقم بیش از یکهزار میلیارد تومان است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تخصیص اعتبار لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تخصیص اعتبار لرستان وزارت جهاد کشاورزی تخصیص اعتبار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشستی با حضور محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر آب و خاک و مسئولین دفاتر در خصوص خساراتِ سیل اخیر و مسائل مربوط به حوزه آب و خاک در محل دفتر این مدیریت برگزار شد.

 

 بشارتی مدیر آب و خاک  سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، ضمن خوشامدگویی به رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با همکاری جهادکشاورزی باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری، جذب و نظارتِ اعتبارات مربوطه، جهت جبران خسارات سیل اخیر اقدام نمایند.

 

عزیزیان معاون آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز اضافه کرد: بازدید‌های مستمر توسط کارشناسان، جهت بررسی و برآورد خسارت سیل صورت گرفته و اکنون میتوان با کمک‌های بلاعوض و اعتبارات مربوطه توام با مشارکت مردم در صدد جبران خسارت سیل اخیر اقدام نمود.

 

حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز گفت: در تخصیص اعتبارات دولتی، اولویت با پروژه‌هایی میباشد که در افزایش تولید نقش بسزایی داشته و پروژه‌هایی که در آن تغییر کاربری صورت گرفته، علاوه بر در نظر گرفتن وجه حقوقی کیفری برای مسببین، هیچ گونه اعتبارات دولتی در این راستا به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر