Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ولزی معتقد است تیمش موفقیت بزرگی کسب کرده است.

طرفداری- جو آلن، هافبک تیم ملی ولز می گوید که صعود ولز به یورو 2020 موجب شد منتقدان رایان گیگز سکوت کنند.

پیروزی 2-0 ولز برابر مجارستان موجب شد این تیم به عنوان بیستمین تیم، مجوز حضور در یورو 2020 را کسب کند. این در حالی است که پیش از این رایان گیگز به دلیل تاکتیک ها و چینش خود با انتقادات زیادی مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از FFT، جو آلن در حمایت از سرمربی خود گفت:

صحبت های زیادی علیه گیگز مطرح شد و او به آسانی جواب همه را داد. با کسب موفقیت در راه رسیدن به یورو 2020، گیگز نشان داد مربی بزرگی است. این کار واقعا سخت بود ولی گیگز از پس آن برآمد. می دانم تاکتیک ها و چینش او بارها زیر سوال می رفت ولی او طی این مسیر نشان داد کار خود را درست نشان داده است. گیگز ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در واقع جاه طلبی باعث شد به این رقابت های بزرگ راه بیابیم. به هر حال از هر راهی شما به موفقیت دست یابید، به نظرم مردم پس از آن باید حرف های خود را پس بگیرند.

آلن که در جام ملت های اروپا 2016 حضور داشته است، در مورد حضور مجدد در این مسابقات تصریح کرد:

نمی خواهیم مانند یک ماهی در ماهیتابه باشیم. در واقع دوست داریم شگفتی ساز شویم. عدم کسب مجوز حضور در جام جهانی 2018 باعث ناراحتی بسیاری از مردم شد. حال ما سن مان بالاتر رفته و می دانیم این فرصت ها چقدر اهمیت دارند. بازیکنان قبلی انگیزه زیادی داشتند و به جوانان نیز این انگیزه را منتقل کردند و در نهایت به یورو 2020 رسیدیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • چگونه بوی بد یخچال را با مواد و روش‌های طبیعی از بین ببریم؟
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!