Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام آبان مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

 

4082...0935: سلام وقت بخیر قیمت طلا دقیقا ماه گذشته گرمی393000 بود الان 424 هزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی هزار تومان در هر گرم افزایش قیمت داشته لطفا پیگیری کنید.

 

1366...0917: سلام قیمت همه اجناس بندرعباس بالا رفته رفتم کولر اسپلیت بگیرم هفته قبل 6میلیون 300بوده امروز 7 میلیون به تعریزات هم زنگ میزنم جواب نمیدن اصلا تعزیراتی نیست کجا هستن لطفا پیگیری کنید گفتن چیزی گرون نمیشه که.

 

5936...0917: سلام. خواهشا به همکاران و مسولین مربوطه بفرماید اینترنت وصل کنند. به خدا بیکار شدیم قسط‌. اجاره  و خرج داریم.

 

2104...0916: با سلام پیگیری گرانی شما کجاست الکی فقط مردم گول می‌زنید الان کرایه شهرکرد به مسجدسلیمان 60 هزار تومان بوده الان شده 90 هزار تومان.

 

9028...0992: چرا پیگیر قطع شدن اینترنت نیستید؟؟ الان یک هفته به کار ما لطمه خورده. پیگیری جدی کنید.

 

7154...0937: سلام. شما را به خدا یه فکری به حال اینترنت بکنید. ما میخواهیم ثبت نام ارشد انجام بدیم اخبار اعلام کرد که مهلتش امشب به پایان میرسه اخه وقتی اینترنت نداریم چجوری ثبت نام انجام بدیم. یا مثلا میگن برا انجام کارت سوخت یا فلان کار به فلان سایت مراجعه فرمایید وقتی اینترنت قطعه چجوری بریم تو سایت. شما روبه خدا به فکرما هم باشید.

 

0427...0917: سلام چرا کرایه اتوبوس های واحد با کارت در شیراز حدود ۳۰درصد اضافه شده؟

 

7575...0902: سلام حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی این ماه را ۱۰۰ هزار تومان کم ریخته است حقوق ۱۵۰۰۰ صد کم شد اینترنت گوشی ها همه یک هفته است قطع است.

 

0724...0939: سلام.  چرا تو یک هفته باید کپسول گاز CNG از000 1500 بشه 3200000 ؟ اگر زحمتی نیست یک گزارش ازش تهیه کنید.

 

9964...0913: سلام چرا اینترنت وصل نشد گفتن پنجشنبه وصل میشه به خدا پیگیری کنید مرسی.

 


7217...0912: سلام مگه نگفتن به بهانه  گرانی بنزین کرایه های ماشینو بالا نبرن دیشب اسنپ گرفتم 9 هزار تومان بیشتر از من گرفت آژانس زنگ زدم مسیری که قبلا میبردن 12000تومان حالا میبرن 16000تومان، 135 زنگ زدم 124 زنگ میزنم 1888زنگ زدم هیچکدوم جوابمو نمیدم اصلا پیگیر نیستن دروغ میگن مارسیدگی میکنیم
. شهرری، بهشتی ،روستای گلحصار زندگی میکنم لطف اشما پیگیری کنید.

 

5673...0936: سلام. خط های بین شهری و روستاها کرایه هارو زیاد کردن. چجوریه که دولت میگه نمی گذاریم قیمتهارو زیاد کنند؟؟؟؟ دولت میخواد فتنه راه بیفته.

 

1535...0915: سلام پمپ بنزين شهر كنارك سيستان و بلوچستان بنزين ازاد داره نميده به افراد عادی، اما پمپ جدا داره ماشين هاى حمل سوخت قاچاق صبح ها و بعدظهر بنزين ميده بهشون اينو پيگيرى كنيد.

 

4615...0911: سلام، آدم های فرصت طلب در کشور زیاد هستند! در این آشفته بازار تعدادی تاکسی های بندرانزلی برای اینکه به خودشان زحمت ندن و دنده نزن در منزل و یا قهوه خانه هستند و اقدام به فروش بنزین سهمیه با قیمت 2500 تومان می کنند ! مسولین تاکسیرانی اصلا در فکرش نیستند.

 

2038...0912: سلام، لطفا پیگیر بالا رفتن کرایه های آژانس ها باشید، دو هزار تا سه هزار تومان کرایه ها رو بالا بردند،از همان روز اول، یعنی همان شب بنزین گران شد فردا صبح کرایه ها رو زیاد کردند وحشتناک.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ضرورت تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می‌شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه گذاری در کشور دارد.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را از اقشار تأثیرگذار کشور برشمرد و ادامه داد: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تأمین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، طرح‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

کد خبر 739424

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی