Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی مالمیر در همایش نقش رویداد‌های بین‌المللی در توسعه گردشگری گفت: بر اساس آمار‌ها میزبانی این استان از همایش‌های بین‌المللی مختلف، میزان گردشگری را در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین توسعه داده است.
 
وی بیان کرد: همدان هم باید همچون اصفهان برنامه‌های بلند مدتی داشته باشد تا در حوزه گردشگری موفق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان افزود: صنعت گردشگری به عنوان سومین صنعت درآمدزا در دنیا مطرح است و باید با استفاده از این صنعت پاک، همدان را توسعه دهیم.
 
مالمیر عنوان کرد: وقتی که گردشگری به عنوان مسیر توسعه استان تعیین شده است باید همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها، مسئولان و مردم دغدغه این را داشته باشند تا همدان را به عنوان منطقه‌ای گردشگر پذیر معرفی کنند.
 
وی با بیان اینکه تبلیغ گردشگری در داخل استان آنچنان که باید بهره‌وری ندارد، گفت: باید در مبدا گردشگران، جاذبه‌های گردشگری خود را تبلیع کنیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ادامه داد: برگزاری اجلاس‌ها و همایش‌های بین‌المللی در توسعه گردشگری تاثیرپذیر است بنابراین این همایش‌ها موجب جذب سرمایه‌گذار در استان می‌شود.
 
مالمیر با اشاره به اینکه در سال ۹۷ تعداد ۳۷ مورد مجوز راه‌اندازی اقامتگاه بومگردی، هتل و مهمانپذیر صادر شده است، افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری در این حوزه ۴۸ مورد مجوز صادر شد که نشان می‌دهد برگزاری رویداد‌های بین‌المللی در همدان تاثیرگذار بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرمایه صنایع دستی و گردشگری گردشگری همدان صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یاسر خواجه بی شک گفت: با تصویب اعضاء کمیسون ماده ۲۳ قانون الحاق مقررات مالی دولت، ساختمان جدید برای دانشکده پرستاری مراغه در فضایی به مساحت ۵ هزار ۲۰۰ متر مربع تصویب شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه سازمان برنامه و بودجه، ۵۰ درصد این طرح از منابع عمومی دولت و ۵۰ درصد باقیمانده از محل سایر منابع تامین خواهد شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه در ادامه گفت: فضای آموزشی این دانشکده تا قبل از تصویب این طرح، حدود ده هزار متر مربع بود که با احداث ساختمان جدید دانشکده، فضای آموزشی آن ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

خواجه بی شک افزود: در پیوست تصویب این طرح آمده که رعایت تکالیف زیست محیطی و پدافند غیرعامل در احداث و اجرای این پروژه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب ردیف جدید در پیوست شماره یک قانون بودجه سنواتی کل کشور درج خواهد شد.

هم اکنون یک هزار و ۸۰ نفر دانشجو در دانشکده علوم پزشکی مراغه تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تسهیل صدور مجوزها در سالی که گذشت
  • هزینه اقامت یک شبانه‌روز در بوشهر برای گردشگران نوروزی
  • جزئیات روند سرمایه گذاری خارجی در یک دهه اخیر
  • میانگین ضریب اشغال مراکز اقامتی سمنان در سال گذشته ۶۰ درصد بود
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • معابر قلعه بالای بیارجمند مرمت شد/ احیای یک بومگردی
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • برچیدن اقتصاد زیر زمینی با شاه کلید، شناسه یکتا
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه