Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه تمام لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان بازداشت شدند گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یدالله موحد اظهار داشت: افرادی که اقدام به تخریب اموال دولتی، عمومی و خصوصی کرده‌اند، مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود و به تمام مسئولان قضائی، رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان دستور داده شده که با کمک و همراهی مردم، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش شود تا  کسب و کار، زندگی و خانه مردم مورد تعرض و آسیب قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضائی صف مردم از صف اشرار و اخلالگران در امنیت را جدا می‌داند گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که  اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

لیدرهای اغتشاشات گرگان در همان ساعت‌های نخست دستگیر شدند / مردم به آشوبگران ‌اجازه عرض اندام ندادندفرمانده انتظامی استان کرمانشاه: اغتشاشات ‌کرمانشاه سازمان‌یافته بود‌ /‌ لیدرها با اسلحه به ‌‌کلانتری‌ها ‌حمله می‌کردند‌اختصاصی| لیدرهای آشوب‌های ‌لرستان دستگیر شدند / مابقی اشرار تحت تعقیب ‌قرار گرفتند

وی تصریح کرد: تمام دستگیر‌شدگان مربوط به اعتراضات روز شنبه هستند و طی چند روز گذشته و پس از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و تشریح جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین از سوی مسئولان کشوری، هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است.

موحد با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در سطح استان کرمان وجود ندارد، افزود: دادگستری استان کرمان بنا به وظیفه نظارتی خود طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار را دنبال خواهد کرد و از دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی وسازمان صمت می‌خواهیم با جدیت موضوع را دنبال کنند.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره بدون اشاره به زمان تشکیل جلسه امنیتی این رژیم اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین‌المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز