Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی طالبی در همایش کارگران، نمایندگان تشکل های کارگری و برخی از مسئولان استان به بیان چالش‌ها و مشکلاتی که دولت در سال های اخیر با آن مواجه شد پرداخت و ادامه داد: مسبب بسیاری از مشکلات اقتصادی که دولت با آن دست به گریبان است، ریشه در عوامل بیرونی دارد که نقشی در ایجاد آن نداشته است.

به گفته علی ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت حدود ۶۰ درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح سهمیه بندی بنزین به نفع هر دو این ‌گروه‌ بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند، هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.

استاندار یزد  در ادامه با تبریک سالروز تصویب قانون کار اظهارداشت: این قانون در زمان خود مترقی و حافظ منافع کارگران بود، امیدواریم هر اصلاحی در آن صورت می گیرد در راستای اعتلای منزلت کارگران و افزایش توجه به حقوق آنها باشد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، طالبی  با اشاره به برگزیده شدن خانه کارگر یزد به عنوان تشکل نمونه حوزه کارگری در کشور گفت: این موفقیت به دلیل پشتکار رئیس خانه کارگر، حمایت این تشکل از جامعه کارگری استان و همچنین تعامل خانه کارگر با دیگر دستگاه ها و نهادها کسب شده است.

به گفته وی استانداری به عنوان بالاترین نهاد حاکمیتی در استان همواره تلاش دارد تا صدای تشکل های کارگری را به گوش مسئولان کشوری برساند و در جلساتی که با حضور مقامات کشوری برگزار می شود از نمایندگان کارگران برای بیان نکته نظراتشان دعوت می کنیم.

طالبی با تاکید بر اینکه از گسترش عملکرد تشکل‌ها در چارچوب قانون حمایت می‌کنیم افزود: همواره در صدد رفع موانع پیش روی تشکل‌ها بودیم چرا که وجود تشکل‌ها را بهترین راهکار برای پیگیری مطالبات اجتماعی استان می‌دانیم.

استاندار یزد با تجلیل از شیوه مطالبه گری تشکل های کارگری استان گفت: یکی از فرهیخته ترین اقشار جامعه کارگران هستند و همواره اعتراض را در کمال آرامش و در بهترین شکل ممکن انجام دادند و الگوی اعتراض مدنی در جامعه هستند.

طالبی با بیان اینکه در استان تعامل خوبی بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و دستگاه‌های دولتی ایجاد شده است افزود: به واسطه این تعامل موفق شدیم بسیاری از مشکلات کارگری را در استان حل کنیم.

۶۵درصد جامعه یک میلیونی و ۲۰۰ هزار نفری یزد را کارگران تشکیل می دهند که ۱۸۰ هزار نفرشان از جمله بیمه شدگان هستند.

۲۲۵ تشکل کارگری در استان یزد فعالیت دارد که از این تعداد ۱۰۳ انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی و مابقی شورای اسلامی کار و نمایندگان کارگر است.

برچسب‌ها نرخ سوخت یزد محمدعلی طالبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ سوخت یزد محمدعلی طالبی نرخ سوخت یزد محمدعلی طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با جامعه کارگری شهرستان بردسکن که در سالن اجتماعات فرمانداری بردسکن با حضور اعضای مربوطه برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: نقش کارگران در همه حوزه‌ها تأثیر گذار و چرخه تولید جامعه دست کارگران است.

فرماندار بردسکن افزود: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نیازهای کشور را برآورده سازند.

وی رشد و توسعه در همه حوزه‌ها را در توانمندی و استعداد کارگران تلاشگر و نوآور برشمرد و افزود: وظیفه ما مسؤولان هموار کردن مسیر تولید است تا با ایجاد زمینه‌های تولید و اشتغال، کمک کنیم تا آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش و ایجاد اشتغال برای فرزندان آنها مهیا شود.

دهقان زاده گفت: یک جامعه فعال و پویا مدیون زحمات کارگران خود است و حیات یک ملت بسته به کار و کارگر است و یکی از ارکان اصلی جهش تولید کارگران و کارفرمایان هستند.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه تولید، اقتصاد را بارور می‌کند، اظهار کرد: اقتصاد وقتی که پویا شود جامعه را در همه حوزه‌ها توانمند می‌کند.

در ابتدای این نشست حسین غلامی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گزارشی از وضعیت واحدهای معدنی، تولیدی و صنعتی شهرستان بردسکن را ارائه و اظهار کرد: شهرستان بردسکن بیش از ۳۰ معدن فعال در حوزه فرآوری مس، طلا و آهن دارد و در بخش معادن زمینه اشتغال بیش از ۶ هزار نفر فراهم شده است که بیشترین اشتغال زایی در شهرستان بردسکن مربوط به حوزه معادن است و با فعالیت چند معدن دیگر و حوزه فرآوری آنها ظرف دو سال آینده اشتغال زایی در معادن به بیش از ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ در این نشست جامعه کارگری شهرستان بردسکن مسائل و مشکلات حوزه کارگری را مطرح کردند.

کد خبر 6088515

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • حال کارگران خوب است!
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان