Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته طهماسبی ظهر پنجشنبه در ویژه برنامه گرامیداشت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار روشندلان بینا که در کتابخانه دکتر شهیدی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در بین روشندلان استعدادهای درخشانی وجود دارد که می طلبد زمینه را برای درخشش این استعدادها فراهم کنیم.

وی افزود: برای تسریع ورود روشندلان و تشویق آنها باید کتابخانه های ویژه را تجهیز کنیم و به همین منظور از ظرفیت بهزیستی و دیگر ادارات، کتابخانه مربوط به روشندلان بروجرد را تکمیل کنیم تا روشندلان به طور شایسته بتوانند از سایر امکانات نیز بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان تصریح کرد: تلاش بر این است که نه تنها روشندلان بلکه افراد کم بینا و ناشنوا نیز از ظرفیت وجودی این کتابخانه هم استفاده کنند؛ همچنین برای ارائه خدمات بهتر هدف این است از ظرفیت ایجاد کتابخانه های محلی برای توانمندسازی روشندلان و اقشار مختلف جامعه استفاده کنیم.

طهماسبی ادامه داد: با ایجاد کتابخانه های محلی می توان در راستای غنی سازی اوقات فراغت، شاداب سازی و ... گام برداریم چرا که در بین روشندلان حافظه های خوبی وجود دارد.

وی از شهرداری بروجرد خواست نسبت به رفع موانع و مشکلات جهت تجهیز و مناسب سازی کتابخانه های بروجرد برای استفاده روشندلان و افراد نابینا اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 4777632

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی زلزله بیرجند راهپیمایی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: جایگاه روان‌شناسی و مشاوره آن‌گونه که مورد انتظار است در جامعه نهادینه نشده و این موضوع باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضوان باقلاچی در نشست هماهنگی برنامه‌های روز روان‌شناس و مشاور اظهار کرد: فرهنگ‌سازی برای نهادینه شدن جایگاه روان‌شناسی و مشاوره در جامعه ضروری بوده و روز روان‌شناس و مشاور تلنگری برای توجه به اهمیت استفاده از این رشته تخصصی است.

وی افزود: در مجموعه‌های مختلف، روان‌شناس و مشاوره می‌توانند تأثیرگذار باشند از جمله شهرداری در رنگ‌آمیزی و طراحی فضای شهری متناسب با منطقه، می‌تواند از ظرفیت این حوزه استفاده کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: باید تلاش کنیم با فرهنگ‌سازی و اجرای مستمر برنامه‌های مرتبط با روان‌شناسی و مشاوره، به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته از ظرفیت این رشته در حوزه‌های مختلف بهره ببریم.

باقلاچی با اشاره به تأثیرگذاری حضور مشاوران در کاهش برخی آسیب‌های اجتماعی گفت: با توجه به اینکه برخی دیگر از شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی در جامعه هنوز کاهش نیافته، لازم است از ظرفیت مشاوران در این حوزه‌ها نیز استفاده شود.

وی تصریح کرد: تقویت استفاده از مشاوران در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در بین دانش‌آموزان مورد تأکید بوده و توجه آموزش‌وپرورش به این موضوع ضروری است.

کد خبر 746388

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • تاکید صفری بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • کتابخانه عمومی بزمان تجهیز می‌شود
  • نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است