Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته طهماسبی ظهر پنجشنبه در ویژه برنامه گرامیداشت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار روشندلان بینا که در کتابخانه دکتر شهیدی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در بین روشندلان استعدادهای درخشانی وجود دارد که می طلبد زمینه را برای درخشش این استعدادها فراهم کنیم.

وی افزود: برای تسریع ورود روشندلان و تشویق آنها باید کتابخانه های ویژه را تجهیز کنیم و به همین منظور از ظرفیت بهزیستی و دیگر ادارات، کتابخانه مربوط به روشندلان بروجرد را تکمیل کنیم تا روشندلان به طور شایسته بتوانند از سایر امکانات نیز بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان تصریح کرد: تلاش بر این است که نه تنها روشندلان بلکه افراد کم بینا و ناشنوا نیز از ظرفیت وجودی این کتابخانه هم استفاده کنند؛ همچنین برای ارائه خدمات بهتر هدف این است از ظرفیت ایجاد کتابخانه های محلی برای توانمندسازی روشندلان و اقشار مختلف جامعه استفاده کنیم.

طهماسبی ادامه داد: با ایجاد کتابخانه های محلی می توان در راستای غنی سازی اوقات فراغت، شاداب سازی و ... گام برداریم چرا که در بین روشندلان حافظه های خوبی وجود دارد.

وی از شهرداری بروجرد خواست نسبت به رفع موانع و مشکلات جهت تجهیز و مناسب سازی کتابخانه های بروجرد برای استفاده روشندلان و افراد نابینا اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 4777632

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی زلزله بیرجند راهپیمایی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان