Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه مرکز خبر حوزه، دراین بیانیه آمده است: ملت رشید و آزاده ایران اسلامی از آن زمان که اراده کرد مستقل، مقتدر و آزاد زیر سایه انقلاب اسلامی زندگی کند مستمراً مورد هجمه‌های گوناگون و همه‌جانبه بوده است، از جنگ تحمیلی علیه ملت، تا تهاجم فرهنگی، تحریم‌های شدید اقتصادی و ایجاد فتنه‌های سیاسی-اجتماعی در جهت منصرف کردن ملت ایران از  اراده آهنین و انقلابیشان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه ادامه یافته است: دراقدامات اخیر نیز دشمن در پی اجرای قانون  اصلاح قیمت سوخت، با سوءاستفاده از مشکلات معیشتی مردم و به نام مردم اقدام به تعرض به جان و مال و امنیت مردم کرده و قصد داشت بر موج اعتراضات مردمی سوار شده و به خیال خام خود، ایران عزیز را ناامن کند که به فضل الهی و موضع‌گیری به‌موقع و تیزبینانه  رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری  مردم شریف ایران، ناکام ماند.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.

برچسب‌ها حوزه علميه قم سهمیه بندی بنزین وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم سهمیه بندی بنزین وزارت اطلاعات حوزه علميه قم سهمیه بندی بنزین وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست

معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دفاع از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و وجب به وجب خاک ایران اسلامی با قدرت و با اقتدار ادامه خواهد داشت.

محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با ایسنا، درباره واکنش ایران به حمله ناجوانمردانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: این تجاوز آشکاری که رژیم صهیونیستی در منطقه با رهبری آمریکا به کنسولگری ایران حمله کرد و جمعی از مستشاران نظامی ما را در این کنسولگری مظلومانه به شهادت رساند و ما در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های نظام و به تاسی از رهبر معظم انقلاب که چه زیبا فرمودند که «دوران بزن در رو تمام شده، بزنی می‌خوری»؛ اسراییل از رزمندگان کفرستیز اسلام سیلی محکمی خورد.

وی گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس هم ما دفاع کردیم و هیچ وقت در طول تاریخ حمله کننده نبودیم. امروز امنیتی که در کشور ما برقرار است مرهون دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس می باشد. در حقیقت فرهنگ اصیل ما دفاع است.

اسبقیان تصریح کرد: در طی این ۸ سال از نظام جمهوری اسلامی، از آرمان های شهدا و امام عزیز شهدا دفاع کردیم و خواهیم کرد. اگر اتفاق خاصی هم رخ دهد راهبردهای دفاعی ما تمام اهداف دشمن را دربرمی‌گیرد. این استراتژیی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح در راستای رهنمودهای فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب دنبال می کنند.

وی ادامه داد: ما شروع کننده هیچ جنگی نیستیم و نخواهیم بود، بلکه قدرت نظامی بازدارنده خود را به رخ استکبار جهانی و مجموعه آن ها خواهیم کشید. امروز معادلات امنیتی جدیدی را به دنیا نشان دادیم که اگر متجاوز آشکارا به خاک ما حمله کند به وظیفه دفاعی خود عمل خواهیم کرد، چنان که در دوران ۸ سال دفاع مقدس عمل کردیم.

اسبقیان افزود: امروز با این دفاع مشروع به جهانیان و متجاوزین نشان دادیم که راهبردهای دفاعی ما بسیار غنی است.

معاون وزیر در پایان خاطرنشان کرد: جامعه پرافتخار ورزش کشور طی ۸ سال دفاع مقدس شهدای بزرگی را به نظام مقدس اسلامی و انقلاب تقدیم کرده و از این دفاع مشروع ملت شادمان است. به عنوان یک شهروند بسیجی ایرانی که افتخار حضور در دفاع مقدس را داشته ام معتقدم که دفاع از آرمان های انقلاب، نظام و رهبری معظم و وجب به وجب خاک ایران اسلامی با قدرت و با اقتدار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: ایران توانست به اسرائیل آسیب برساند/ آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
  • ۲۵ درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم
  • تجمع خوزستانی‌ها در حمایت از حملات تنبیهی به رژیم اسرائیل+فیلم
  • تجمع خوزستانی‌ها در حمایت از حملات تنبیهی به رژیم اسرائیل
  • حمایت مردم انقلابی اهواز از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی