Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: تا پایان سال مالی استانداردسازی مدارس انجام و وسایل گرمایشی نفت‌سوز برچیده خواهد شد.

محمدرضا حیدری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان اظهار کرد: در بحث اعتبارات استانی نگاه ویژه‌ای به نوسازی مدارس لرستان شد و سهم ما از ۲.۴ به ۳.۴ میلیارد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۸ طرح تخریب، بازسازی، تکمیل فضای نیمه‌تمام، تجهیزات و مناطق محروم، فضاهای ورزشی و تأمین قیر مدارس داریم که از ابتدا سال برای این موارد ۳۰ میلیارد تومان در طرح‌های ملی برای آن‌ها اعتبار پیش‌بینی کرده بودند و با پیگیری‌های انجام شده این رقم را به ۶۰ میلیارد تومان با تخصیص ۸۱.۷ درصد افزایش دادیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان ادامه داد: استان به لحاظ دستگاه‌های گرمایشی بیشترین بخاری‌های نفت‌سوز را به خود اختصاص داده که در مراحل پایانی استفاده از این وسایل نفت‌سوز هستیم و این مهم مرتفع خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه در بحث سیستم گرمایشی مدارس ۶ میلیارد تومان اعتبار به ما اختصاص داده بودند که با پیگیری‌های انجام شده این رقم را به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: برای ایمن و استانداردسازی مدارس ۲۲ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده و در حوزه مشارکت خیرین نیز ۹۷.۵ میلیارد اعتبار تعهد داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در مجموع کل اعتبارات ملی با مشارکت خیرین ۱۷۵ میلیارد تومان است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان بیان کرد: در فاز دوم نیز قراردادی را انعقاد کردیم و چنانچه این مهم محقق شود ۳۰ میلیارد تومان به اعتبارات این اداره‌کل اضافه می‎شود و تا پایان سال مالی استانداردسازی مدارس انجام و وسایل گرمایشی نفت‌سوز برچیده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی وسایل گرمایشی مدارس اعتبارات ملی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث