Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت سردار سرافراز اسلام مرحوم مغفور حاج ابراهیم حاجی محمدزاده،  اولین مسئول دفتر سیاسی سپاه، حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه "

بیت محترم و معزّز مرحوم ابراهیم حاجی محمدزاده”ره”

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار؛

بی گمان وداع با عالم ملک و تشرف به عالم ملکوت بر هر انسانی در مسیر الی الله، مرتبه عروج و تقرّب به حق تعالی است و فراق او به لحاظ انس با دنیا برای نزدیکان سخت و گران می باشد ولی در مقایسه با مصیبت های اهل بیت «علیهم السلام» قابل تحمل است و انسان را به مقام رجوع راضیه مرضیه هدایت می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضایعه درگذشت سردار سرافراز اسلام مرحوم مغفور حاج ابراهیم حاجی محمدزاده «ره» اولین مسئول دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن مرحوم فرهیخته حیات کوتاه  اما پربرکت خویش را وقف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شکل گیری دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ترویج  فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی «ص» و اندیشه های  حضرت امام خمینی «ره» نقش به سزایی را ایفا کرد.

آن بزرگوار، انسانی وارسته، خوش خلق و پاسدار راستین حریم ولایت بود و با دلی آکنده از عشق به اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» وجلب مغفرت خداوند، جان به جان آفرین تسلیم و در جوار رحمت حق آرمید.

اینجانب ضمن اظهارهمدردی، فقدان این چهره خدوم و بنده مخلص خداوند را به خانواده محترم، بستگان و آحاد همرزمان تسلیت عرض نموده، از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن مرحوم  غفران و رضوان الهی و محشور شدن با شهیدان و صالحین و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با عزّت و سعادت مسألت می نمایم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 4777639 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام خمینی انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی حسن روحانی قیمت بنزین هیئت دولت محمدجواد ظریف شورای نگهبان علی لاریجانی بنزین انقلاب اسلامی ایران اسحاق جهانگیری علی ربیعی ایالات متحده آمریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

کد خبر 6082015

دیگر خبرها

  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی