Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@02:55:30 GMT

بارش برف و باران در محورهای ۷ استان کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۸۹۰

بارش برف و باران در محورهای ۷ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۷ استان کشور خبر داد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی از مواردی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی بارش برف جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای بجنورد ـ آشخانه در خراسان شمالی، بیرجند ـ قائن و بیرجند ـ سربیشه در خراسان جنوبی، ماهان ـ بم و کرمان ـ سرچشمه و کرمان ـ شهداد در استان کرمان و همچنین در محور یزد ـ شیراز در استان یزد نیز برف می‌بارد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور

وی به بارش باران در اکثر محورهای استان گلستان، گیلان، یزد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کرمان پرداخت و به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزندگی معابر حتما با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز حرکت کنند.

سرهنگ رحمانی اعلام کرد: در ارتفاعات استان‌های اردبیل، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی و همچنین محدوده گردنه کوئین در محور قزوین ـ رشت مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کرمان ـ بافت، گردنه سنگ صیاد و محورهای توسکستان ـ شاهرود را دارند اعلام کرد که تردد در این محورها با زنجیر چرخ الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش‌بینی‌های هواشناسی اشاره و اعلام کرد: محورهای مواصلاتی استان‌های شرقی و شمال شرقی کشور و همچنین یزد و کرمان تا امشب برفی و بارانی است؛ بنابراین رانندگانی که قصد تردد در این معابر را دارند با تجهیزات زمستانی را به همراه داشته و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی اظهار داشت: برای فردا بنا بر پیش‌بینی‌ها در استان های گلستان، گیلان، مازندران و اردیبل بارش برف و باران پیش‌بینی شده است؛ رانندگان زنجیر چرخ را برای تردد در مناطق کوهستانی و برف‌گیر حتما به همراه داشته باشند.

وی گفت:‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین برف باران جاده ترافیک پلیس ناجا محورهای مواصلاتی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • فیلمی از بارش باران سیل آسا در روستای پاتک میانده کرمان
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور