Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@14:49:05 GMT

دولت به وعده‌های خود در قبال افزایش بنزین عمل کند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۸۹۱

دولت به وعده‌های خود در قبال افزایش بنزین عمل کند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت وعده‌هایی که در قبال افزایش بنزین به مردم داده است را به صورت جدی عملی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسین طیبی فر پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ «حمایت از اقتدار و امنیت» در اصفهان بیان کرد: باید از مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کنیم که با موضع گیری به موقع جلو یک فتنه عظیم را گرفتند و جامعه اسلامی را هدایت کردند، همچنین از همه مردم و همه کسانی که در مقابل فتنه ایستادند و دست اوباش را کوتاه کردند تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که استان اصفهان همیشه در بیزاری از دشمنان انقلاب پیشگام بود، ادامه داد: در سال 88 حماسه مردم در استان های مختلف در روز نهم دی شکل گرفت اما اصفهانی ها پیشگام بودند و روز هشتم دی به صحنه آمدند و فتنه را محکوم کردند.

وی افزود: فتنه ذهن ها را مغشوش می کند و مردم گاهی متوجه پشت صحنه ها نمی شوند، از این رو شناخت فتنه و فتنه گران و هدایت گران فتنه برای همه مردم امر ضروری است.

طیبی فر با بیان اینکه دشمن از اول انقلاب فتنه های زیادی را انجام داد، عنوان کرد: گرانی بنزین یک مصوبه قانونی مجلس بود، اما چند سال باید این مصوبه پلکانی انجام می شد که این کار اتفاق نیفتاد و یک مرتبه امسال انجام شد و به مردم فشار آمد.

وی اذعان کرد: رهبری با اصل اجرای قانون موافق بودند، اما نحوه اجرای آن بر عهده قوه مجریه بود که اگر دقت بیشتری در این کار می شد مسائل و مشکلات کمتری را شاهد بودیم.

طیبی فر با تأکید بر اهمیت حل مشکلات مصرف سوخت در کشور خاطر نشان کرد: چین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون جمعیت دارد اما مصرف سوخت آن ها سی درصد از ما کمتر است، لذا باید این مصرف مدیریت شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات اشرار و آشوب گران در این چند روز ادامه داد: فتنه گران تلاش کردند از این موقعیت سوء استفاده کنند، در شهرهای مختلف اغتشاش کردند و ده ها جنایت انجام دادند.

طیبی فر با اشاره به گوشه ای از اقدامات اشرار در اصفهان اظهار کرد: آدم های مست در اصفهان راه بندان کردند و هر کار می خواستند انجام دادند، این اشرار به واحد تولیدی عده ای مستضعف که سرمایه و هیچ چیزی نداشتند هم رحم نکردند؛ اشرار مأموریت داشتند که جنایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از خود هزینه کردند تا از فتنه بزرگتر جلوگیری کنند؛ رهبر حکیم است و دست دشمن را می خواند و برای همین با تأیید خود از فتنه بزرگتر جلوگیری کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی همان طور که با جدیت در برخورد مفسدان اقتصادی اقدام کرده نسبت به اغتشاش گران به خصوص به لیدرهای آن ها رحم نکند و خسارت های را که رساندند را حلقوم آن ها در بیاورد.

وی خطاب به دولت هم خاطرنشان کرد: دولت وعده های که به مردم داده است به صورت جدی عملی کند؛ هم واریز کردن درآمد که از ناحیه افزایش بنزین به حساب طبقه های ضعیف و هم جلوگیری از گرانی بازار که بعضی ها سوء استفاده نکنند باید دنبال شود.

طیبی فر در ادامه گفت: مسئولان در دولت به شدت و با تدبیر کاری کنند که اتفاقاتی که پیش آمد یک تجربه باشد و جلو اتفاقات این چنینی گرفته شود؛ البته کارخانه ها هم انصاف به خرج دهند.

این مقام مسئول در سپاه بیان کرد: مردم آقایان همه مسئولان هستند و همه مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و مسئولان با مردم صادق باشند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مردم بسیاری خسارت دیده اند و باید دولت تدبیری کند خسارت ها جبران شود، گفت: وقتی شبکه های اجتماعی تعطیل می شود نباید کشور تعطیل شود؛ ما باید شبکه ملی اینترنت که خواسته رهبری است را ایجاد کنیم امّا مسئولان وزارت ارتباطات انجام نمی دهند و حتی مسخره می کنند و می گویند نمی توانیم؛ نگویند نمی توانیم بگویند نمی خواهیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه عنوان کرد: انقلاب زلزله سیاسی بود که ستون فقرات دشمن را لرزاند و مقاومت ایستادگی ملت دشمن را به ستوه در آورده است.

وی با اشاره به لزوم دشمن شناسی افزود: دشمن نمی داند با کشوری که ولایت فقیه و ملّت ایستاده دارد چه کند، از این رو دست به دامن اراذل و اوباش می شود که در کشور نا امنی ایجاد کنند.

طیبی فر خاطرنشان کرد: دشمن را خوب بشناسید و کسانی که فرش قرمز برای دشمن پهن می کنند را هم بشناسید؛ کسانی که گول خوردند مشکلات اقتصادی داشتند، اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکل اقتصادی است.

طیبی فر گفت: به مردم و جوانان اعتماد کنیم و اگر اعتماد کردیم دشمن نمی تواند غلطی بکند و مسئولان می توانند با آقایی انجام وظیفه کنند.

وی افزود: ما ولایت مدار هستیم و پای انقلاب ایستاده ایم و با هر کسی که بخواهد که به انقلاب و رهبری ضربه وارد کند پشت سر رهبری ایستاده ایم.

طیبی فر بیان کرد: به مسئولان کشور می گوییم بشنوید که رهبری چه می گوید و در مسیری که رهبری تعیین کرده است حرکت کنید و هر کجا که پیشرفت کردیم گوش فرمان بودن به صحبت های رهبری است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز مردم در اصفهان آمدند تا به همه دشمنان بیرونی و فریب خوردگان داخلی و کسانی که فتنه گران را در آستین های خود پرورش می دهند پیام دهند، گفت: بعضی از مسئولان از این فتنه گران در سال ۷۸ و ۸۸ حمایت داشتند؛ فتنه گران را حلوا حلوا کردند و در واقع مار را به افعی تبدیل کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهید پرور دیواندره ظهر دوشنبه در تجمعی در مسجد جامع شهر دیواندره حمایت قاطع خود را از رهبری معظم انقلاب و نیروهای مسلح در راستای عملیات غرورآفرین سپاه مقتدر که نماد یک «وعده صادق» بود با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» ابراز کردند.

پشتیبان نظام و رهبری هستیم

حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان در این تجمع بیان کرد: عملیات وعده صادق لذت بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است و به این اقتدار که ثمره هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از خود گذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم.

وی افزود: حتی کشورهایی که مقداری گرایش به حق دارند از این اقدام جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین تحریم‌ها انجام شده، خرسند هستند.

سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دیواندره نیز بیان داشت؛ نفس‌های دشمن به شمارش افتاده است و امید است اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو شود و آرامش در سرزمین اشغالی فلسطین بازگردد.

وی تاکید کرد: در برابر ظلم ایستاده‌ایم و تا نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل که به همین زودی محقق خواهد شد در صحنه حضور داریم و این وعده قرآن است که حق پیروز است.

کد خبر 6078942

دیگر خبرها

  • مسئولان به قانون جوانی جمعیت باید در عمل معتقد باشند
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • کمین بانک مرکزی پشت سنگر وعده ها
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • بیانیه‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • بیانیه‌ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
  • حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد