Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی مجازی گفت: مسئولین به دنبال اتصال اینترنت در اسرع وقت هستند و امروز جلسه‌ای برای این موضوع برگزار می‌شود.

 دبیر شورای عالی مجازی درباره زمان اتصال اینترنت اظهار کرد: مسئولین به دنبال اتصال اینترنت در اسرع وقت هستند و امروز جلسه‌ای در این باره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم شرایط فراهم شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریعتر پایان پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزآبادی با تاکید بر اینکه ظرف یکی دو روز آینده درباره زمان دقیق اتصال اینترنت تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: با توجه به اینکه ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و تصمیم در این موضوع مربوط به دستگاه‌های ذیربط و امنیتی است، نمی‌توانم درباره زمان دقیق آن اظهارنظر کنم.

وی درباره اینکه برقراری شبکه اطلاعات ملی نیز به شکل موثر نیازمند اینترنت است، گفت: شبکه ملی اطلاعات نیز به شبکه جهانی متصل است و بدون آن خوب کار نمی‌کند به همین دلیل وقتی اتصال با اینترنت اصلی قطع می‌شود، شبکه ملی اطلاعات نیز دچار مشکلاتی می‌شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: درباره ضرر و زیان و مشکلات به وجود آمده برای کسب و کارهای اینترنتی اظهار کرد: امیدواریم حادثه اتفاق افتاده برای اینترنت وزارت ارتباطات را به اتخاذ تمهیداتی وادارد که از شبکه ملی پرقدرت و توانمند برخوردار شویم.

فیروزآبادی ادامه داد: قطع اینترنت ضرر و زیان سنگینی را به مردم وارد کرد اما وزارت ارتباطات سعی کرد در کوتاه‌ترین مدت در بخش‌های مختلف ارتباط را برقرار کند به اکنون شاهد آن هستیم که در حوزه‌هایی مانند حمل و نقل، خرید و فروش بلیت و امور بانکی تا حدودی مشکلات مرتفع شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات آتی از سوی مسئولان ذیربط در صورت تکرار این اتفاق زیان‌های مردم به حداقل برسد./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بازار بورس پس از نوسانات هیجانی روزهای اخیر، دیروز یکپارچه سبزپوش شد و اغلب نمادها با صف خرید مواجه شدند. امروز اما این بازار با کاهش مواجه شد و شاخص کل با افت ۴۹۹۹ واحد در عدد دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۰۸ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن نیز ۲۸۳۳ واحد کاهش پیدا کرد و به ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز بورس بیش از ۲۱۶ هزار فقره بود که ارزش آن بالغ بر ۴۷۲۴ میلیارد تومان شد.

همانند روزهای گذشته فملی و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند اما شصتا تاثیر منفی ایجاد کرد. از نمادهای پرتراکنش نیز ذوب، وبملت و فملی بودند.

تغییر محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا در روز جاری

روز سه‌شنبه بازار فرابورس هم همچون بورس افت کرد و شاخص آن با ۱۰۵ واحد کاهش به رقم ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحد رسید.

امروز در فرابورس حدود ۹۰ هزار معامله به ارزش ۴۸۳۳ میلیارد تومان انجام شد.

آریا، مارون و شگویا از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند که هر سه قرمز شدند. همچنین کرمان، خاور و کرومیت از نمادهای پرتراکنش فرابورس بودند.

در شرایطی که طبق اعلام سازمان بورس قرار بود امروز آخرین روز محدودیت دامنه نوسان در حد مثبت و منفی یک درصد باشد، هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و پیگیری ها حاکی از این است که سازمان بورس امروز در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

کد خبر 844934 برچسب‌ها دامنه نوسان بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود