Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استانداری قم، بااشاره به بیان اینکه سرانه ورزشی قم از میانگین کشوری پایین است، گفت: افزایش سرانه ورزشی استان درسال‌های اخیر سیر صعودی داشته است و باید این روند ادامه داشته باشد تا به میانگین استاندارد سرانه ورزشی دست یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن بهشتی، درآئین بهره‌برداری از چهار طرح ورزشی درمجموعه ورزشی تختی قم، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی قم اظهارداشت:‌ تمام تلاش مجموعه استان، بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی دردست اقدام استان در زمان مقرر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان، دستگاه پیشتاز استان درحوزه استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۲۷ برای استفاده از بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی است گفت: در راستای بهره‌برداری، ساخت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، ورود بخش خصوصی و استفاده از این ظرفیت دردستور کار قرارگرفته‌است.

وی، با تاکید بر توسعه عدالت محور زیرساخت‌های ورزشی استان، گفت: قم درسال‌های گذشته با کمبود فضای ورزشی به ویژه استخر مواجه بود ولی امروز با بهره‌برداری از استخرهای متعدد درسطح استان، زیرساخت‌های ورزشی قم به سطح خوبی ارتقا یافته‌است.

معاون امور عمرانی استانداری قم، ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی این استان به طور قطع نقش موثری درکاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای نشاط اجتماعی خواهد داشت.

بهشتی، قم را شهری گردشگر پذیر دانست و اظهار داشت: هر میزان اماکن ورزشی و تفریحی درقم افزایش یابد میزان ماندگاری بیشتر گردشگران در این استان افزایش می‌یابد.

چهارطرح ورزشی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال امروز طی آئینی با حضور جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان درقم به بهره‌برداری رسید.

 

بیشتر بخوانید: مجمع سالیانه تمام هیات‌های ورزشی قم برگزار می شود همایش دوچرخه سواری در قم برگزار شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استاندارد بخش خصوصی قم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه حجت الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پروژه‌های پلاتو، استاد شهریار و مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج بازدید کرد.

علیرضا رحیمی توجه به ساخت و توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد و اظهار داشت: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر از پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند که می‌توان به آن پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پلاتو گفت: عملیات احداث این ساختمان در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد و تقدیم هنرمندان عزیز و علاقمندان به اجرای هنر‌های نمایشی شود.

رحیمی از تکمیل شبستان مصلی امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه و زیرساخت‌های فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: ساختمان استاد شهریار با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، گفت: فاز اول این پروژه با مساحت حدود ۷ هزار متر مربع که مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام می‌باشد به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟