Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی دانش روز پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به ارسال پیامک‌هایی به تلفن همراه برخی هموطنان با موضوع ثبت‌نام کارت سوخت و معرفی سایت‌های غیرقانونی و جعلی برای سوء‌استفاده از اطلاعات شخصی و بانکی مردم، لازم است مردم در این‌ خصوص هوشیاری کامل داشته و از هرگونه ثبت‌نام، ارائه اطلاعات شخصی و بانکی و نیز پرداخت وجه از طریق وب‌سایت‌های یاد شده یا به افراد مراجعه‌کننده خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هزینه مصوب برای صدور کارت هوشمند سوخت، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال است که به‌صورت حضوری، در دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ و یا هنگام تحویل کارت هوشمند سوخت توسط مأموران پست دریافت می‌شود و هیچ سایت یا شرکت دیگری مجوز قانونی ارائه این خدمات را ندارد.

سرهنگ دانش پور با بیان اینکه طرح سبد حمایتی تنها توسط دولت پرداخت می‌شود و هیچ‌گونه لینک، شماره پیامک یا سایتی در این مورد اعلام‌ نشده است،  یادآور شد: بر این اساس نیز مردم هوشیار باشند و به‌هیچ‌عنوان به این‌گونه پیامک‌ها توجه نکرده و اعتماد نکنند تا در دام فریب افراد سودجو گرفتار نشوند.

رئیس پلیس فتای کردستان به شهروندان توصیه کرد هر گونه اخبار مرتبط با اجرای طرح‌های یاد شده را صرفا از سوی خبرگزاری‌های رسمی و صدا وسیما پیگیری و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی آن را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتا www.cyberpolice.ir بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب‌ها کردستان کلاهبرداری اینترنتی بنزین کارت سوخت انتظامی پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کلاهبرداری اینترنتی بنزین کارت سوخت انتظامی پلیس فتا کردستان کلاهبرداری اینترنتی بنزین کارت سوخت انتظامی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت‌ ها شارژ شد

به گزارش پارس نیوز ، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

​سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

​هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع » اقتصاد انلاین

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟