Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:25:18 GMT

فرهنگ اقامه نماز در مدارس نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۰۱۸

فرهنگ اقامه نماز در مدارس نهادینه شود

رئیس ستاد اقامه نماز نهاوند گفت: با حضور دانش‌آموزان شهرستان نهاوند چهارمین اجلاس نماز باهدف نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در مدارس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن هنرور پیش از ظهر امروز در اجلاس نماز شهرستان نهاوند گفت: با همکاری آموزش‌وپرورش و باهدف ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز در مدارس اجلاس نماز در این شهرستان با حضور باشکوه دانش‌آموزان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امروز دشمنان با انواع نقشه‌ها سعی در گمراه کردن نسل جوان و دور کردن آن‌ها از ارزش‌های اسلامی و مذهبی هستند که باید تلاش کنیم در مقابل این هجمه‌ها دانش‌آموزان را مصون نگه‌داریم.

رئیس ستاد اقامه نماز نهاوند افزود: دانش‌آموزان نوجوان در معرض انواع تهدیدها قرار دارند که نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز و ترویج این فرهنگ والای اسلامی مطمئن دانش‌آموزان را در مقابل انواع تهاجم‌ها محافظت می‌کند.

وی عنوان کرد: اجلاس بزرگ نماز با شرکت بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز و با حضور مسئولین شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد تا در این مراسم از فعالین عرصه نماز در مدارس تجلیل شود.

هنرور گفت: در شهرستان نهاوند در ۳۶ مدرسه نماز اقامه می‌شود و مبلغان و مبلغات در مدارس حضور می‌یابند و به اقامه نماز می‌پردازند.

وی بیان داشت: در ۱۸ مدرسه شهرستان نهاوند با همکاری حوزه علمیه طرح امین اجرا می‌شود و نوجوانان با مسائل مذهبی و نماز آشنا می‌شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز افزود: در طرح امین روحانیون از صبح در مدارس حضور می‌یابند و به همه مسائل دانش‌آموزان پاسخگویی دارند و نماز را اقامه می‌کنند.

وی گفت: باید دانش‌آموزان را به روش‌های مختلف جذب فرهنگ نماز کنیم که دراین‌بین نقش خانواده‌ها بسیار مهم است و سپس در مدارس باید در این بخش کار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند