Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، در پی درگذشت سردار سرافراز اسلام مرحوم مغفور حاج ابراهیم حاجی محمدزاده، اولین مسئول دفتر سیاسی سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت وی آمده است: بی‌گمان وداع با عالم ملک و تشرف به عالم ملکوت بر هر انسانی در مسیر الی الله، مرتبه عروج و تقرّب به حق تعالی است و فراق او به لحاظ انس با دنیا برای نزدیکان سخت و گران می‌باشد ولی در مقایسه با مصیبت‌های اهل بیت «علیهم السلام» قابل تحمل است و انسان را به مقام رجوع راضیه مرضیه هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: ضایعه درگذشت سردار سرافراز اسلام مرحوم مغفور حاج ابراهیم حاجی محمدزاده «ره» اولین مسئول دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

حاجی‌صادقی در این پیام عنوان کرد: آن مرحوم فرهیخته حیات کوتاه اما پربرکت خود را وقف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شکل‌گیری دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ترویج فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی «ص» و اندیشه‌های حضرت امام خمینی «ره» نقش بسزایی را ایفا کرد.
وی در این پیام تسلیت خاطرنشان کرد: آن بزرگوار، انسانی وارسته، خوش خلق و پاسدار راستین حریم ولایت بود و با دلی آکنده از عشق به اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» و جلب مغفرت خداوند، جان به جان آفرین تسلیم و در جوار رحمت حق آرمید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، اظهار همدردی، فقدان این چهره خدوم و بنده مخلص خداوند را به خانواده وی، بستگان و آحاد همرزمان تسلیت گفت و از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و محشور شدن با شهیدان و صالحین و برای مصیبت‌دیدگان و بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با عزّت و سعادت مسألت کرد.

سردار ابراهیم حاجی محمدزاده اولین مسئول دفتر سیاسی سپاه پاسداران و از مبارزان نهضت امام خمینی(ره)  بعد از یک دوره بیماری روز گذشته (چهارشنبه ۲۹ آبان) دار فانی را وداع گفت.

وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شکل‌گیری دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بهسزایی داشت و پژوهشگر اندیشه‌های امام خمینی بود.

بر این اساس،  مراسم تشییع و تدفین این مجاهد خستگی‌ناپذیر روز جمعه یکم آذر ساعت ۳۰: ۸ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عبدالله حاجی صادقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، این نیرو با راه اندازی گروه‌های جهادی برای افزایش آگاهی و کمک به بیماران نیازمند نیز می‌کوشد.

بیشتربخوانید: امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه