Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:32:07 GMT

دستگیری زوج کلاهبردار در گرگان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۰۸۶

دستگیری زوج کلاهبردار در گرگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار روح الامین قاسمی در تشریح این خبر، گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری های گسترده از آنان توسط زن و شوهری در گرگان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات پلیس مشخص شد، متهمان به واحدهای صنفی مراجعه و با استفاده از ترفندهای مختلف و وعده های مالی کلان، اعتماد شاکیان را جلب کرده و پس از شراکت با آنان در فرصتی مناسب اموال و لوازم مغازه را به فروش رسانده و متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: اقدامات فنی و تخصصی ماموران آغاز شد و پس از بررسی سرنخ های موجود و اشراف اطلاعاتی، سرانجام مخفیگاه زوج کلاهبردار در گرگان شناسایی شد.

سردار قاسمی، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، هر ۲ متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند و به ۲۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان گرگان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، اظهار داشت: گلستان محل امنی برای مجرمان و فرصت طلبان نیست و پلیس با حضور فعال در سطح جامعه قاطعانه با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4777663

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق گرگان روح الامین قاسمی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه بارش برف آلودگی هوا شهر تهران زلزله بنزین آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی تعطیلی مدارس سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 

 رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار رسیدساز جعلی که به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رسید جعلی صادر کرده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ شاهین حسنوند در خصوص این خبر اظهار کرد: به دلیل دریافت یک پرونده با موضوع رسید جعلی و فروش طلا به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط پلیس فتا، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران ما قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شاکی با ثبت آگهی فروش طلا در فضای مجازی، با شخصی که هویتی نا معلوم داشت ارتباط گرفته و بعد از معامله به صورت حضوری، طلای خود را تحویل خریدار داده است که فرد کلاهبردار با نشان دادن یک رسید جعلی از محل متواری شده است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم به همراه همسرش شناسایی شده و با هماهنگی دستگاه قضائی در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر و به محل پلیس فتا منتقل شده است. همچنین متهم بعد از دستگیری، با مشاهده مستندات پرونده به جرم خود اعتراف کرده و جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در بخش گزارش های مردمی اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • زورگیران اتوبان صدر اسلحه داشتند | این مجرمان را درس عبرت بقیه می‌کنیم | تشکر پلیس از کسی که فیلم گرفت
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز