Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از جذب ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های جهاد کشاورزی استان خبر داد.

عبدالرضا بازدار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان اظهار کرد: در ردیف‌های شناور ملی پیوست شماره ۱، ۳۱ ردیف در وزارتخانه وجود دارد که می‌توانیم سهم بگیریم.

وی اضافه کرد: سهم پنج درصد جهاد کشاورزی استان بیش از ۶۴ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ۳۱ ردیف مذکور وزارتخانه، ۱۰ ردیف شامل پروژه‌های جهاد کشاورزی استان می‌شود که کل اعتبار تخصیص یافته از محل ۱۰ ردیف فوق ۳۶ میلیارد و ۱۹۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که این رقم وارد استان شده است.

بازدار بیان کرد: همچنین از ردیف دانه‌های روغنی نیز ۱ میلیارد تومان سهم لرستان بوده که تاکنون ۴۲۱ میلیون تومان آن جذب شده است.

وی افزود: همچنین ۱۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده از سیل اختصاص یافته و ظرف ۲۰ روز آینده پروژه‌ها برای آغاز عملیات اجرایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد كشاورزي اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:طراحی و ساخت نرم افزار لرستان سفر با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان است و هم اکنون این برنامه به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس عموم قرار دارد و تلاش داریم دو زبان عربی و ایتالیایی نیز به آن افزوده شود.
عطا حسن‌پور استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی هتل داری را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک این اداره‌کل و جهاد دانشگاهی عنوان کرد و افزود:تلاش برای ثبت ملی و جهانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در اولویت‌ کاری  قرار دارد که در این زمینه غذای محلی «جگروز» و «چزنک» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت شد.
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه استارتاپ‌ها و مراکز رشد، آماده همکاری با این واحدبرای ساخت نرم افزار فروش صنایع دستی هستیم.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان