Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:09:50 GMT

قاتل جوان ایلامی در چرداول دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۲۸۷

قاتل جوان ایلامی در چرداول دستگیر شد

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ قدرت رضایی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال جسد جوانی به بیمارستان امام علی(ع) بلافاصله عوامل جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: پس از حضور در محل مشخص شد مقتول توسط برادر خود و ۲ نفر دیگر از حوزه یکی از شهرستان همجوار به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، همراهان مقتول تحت بازجویی تخصصی قرار گرفتند و عنوان داشتند در حین بازگشت از  تفریح برادر مقتول با دستکاری سلاح یک تیر از آن شلیک و با مقتول که راننده خودرو بود برخورد کرده و سبب قتل او شده است.

فرمانده انتظامی چرداول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

شهرستان چرداول در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد. 

برچسب‌ها ایلام چرداول پلیس قتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام چرداول پلیس قتل ایلام چرداول پلیس قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار سهام صالحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل یک نفر از شهروندان در بخش امام حسن شهرستان دیلم و فرار قاتل و همدستانش، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش، آن‌ها را در کمتر از ۱۸ ساعت پس از وقوع قتل در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به‌دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق‌های مسافربری تفریحی بوده است، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی معرفی شدند.

وی یادآور شد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در تلاش است و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد