Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:35:08 GMT

هیچ گزارش آبگرفتگی در معابر مشهد نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۲۹۹

هیچ گزارش آبگرفتگی در معابر مشهد نداشته‌ایم

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در هیچ نقطه‌ای از شهر گزارش آبگرفتگی معابر نداشته‌ایم چون از 48 ساعته گذشته در حالت آماده‌باش هستیم و بارندگی را کنترل کرده‌ایم.

علی‌رضا صحراگرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه« کنترل شهر در اختیار خدمات شهری است»، اظهار کرد: از دو روز گذشته تمام همکاران ما در خدمات شهری به حالت آماده‌باش هستند و ماشین‌آلات ما در سطح مناطق مستقرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: احتمال می‌رود، براثر برودت هوا در مشهد یخ‌بندان را داشته باشیم که برای این مسأله نمک‌پاش‌ها در سطح شهر مستقر هستند که اگر نیاز به نمک‌پاشی بود، در شیفت‌های مختلف این کار انجام شود.


مدیرکل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه « تمام همکاران ما در خدمات شهری آماده خدمت‌رسانی هستند»، بیان کرد: همکاران ما از 48 ساعته گذشته در حالت آماده‌باش هستند و بارندگی را کنترل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه« تمهیدات لازم اتخاذ شده و هیچ مشکلی نداریم»، اظهار کرد:  تمام کانال‌های شهری لای‌روبی شده‌اند و به موازات آن همکاران ما در سازمان فنی عمران شهرداری پروژه دفع آب‌های سطحی را اجرا می‌کنند که هرچه زودتر مسأله آب‌گرفتگی در مواقع بارانی در شهر مشهد از بین برود. 


صحراگرد با بیان اینکه «در هیچ نقطه‌ای از شهر گزارش آبگرفتگی معابر نداشته‌ایم»، خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ گزارش مردمی از آبگرفتگی معابر نداشته‌ایم. در روزهای اخیر بارندگی به صورت نرم بود، به‌گونه‌ای که باران خوبی بارید و هیچ مشکل آبگرفتگی رخ نداد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آب گرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر

دریافت 11 MB کد خبر 6081489

دیگر خبرها

  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر