Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ازمرگ چهار عضو یک خانواده در حادثه احتمال گازگرفتگی منطقه زینبیه اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرهاد کاوه آهنگران، در خصوص حادثه احتمال گازگرفتگی در منطقه زینبیه اصفهان اظهار کرد: تین حادثه ساعت ۱۳ و ۵۲ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه در منزل مسکونی ۳۰ متری اتفاق افتاده است، تصریح کرد: زن و شوهر و دو فرزند این خانواده در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:  نیروهای امداد و نجات و افسرکشیک از ایستگاه هفت برای امدادرسانی به این حادثه و بررسی علت وقوع حادثه اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: پدر و فرزند دوساله قربانی گاز گرفتگی شدند حادثه آتش سوزی جان مرد 52 ساله را گرفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خانواده مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • واگذاری زمین به سه فرزندی‌ها در بهارستان به کجا رسید؟