Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدفادی السید با تاکید بر اینکه مسجد الاقصی قلب پیکر اسلامی به شمار می‌رود، گفت: مسجد اصل، تشکیل دهنده دین، تبلیغ و درمان کننده وضعیت اجتماعی، فرهنگی و دینی و همه امور مردم به ویژه مسلمانان است. مسجد اتاق کنترل امت اسلامی به شمار می‌رود.

«سید فادی السید» در گفتگو با خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان در پاسخ به این سوال که «مسجد چگونه می تواند در ایجاد وحدت میان امت اسلامی نقش آفرینی کند و مسجد الاقصی تا چه میزان توانسته در موضوع وحدت در میان مسلمانان در جایگاه واقعی تبیین شود»، اظهار کرد: مسجدالاقصی یا قدس به عنوان قلب برای پیکره امت اسلامی به شمار می رود و طبیعی است که انسان نمی تواند بدون قلب زندگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجمع امت واحدة لبنان افزود: اگر این قلب یعنی قدس در آستانه مرگ قرار بگیرد، این پیکره که حمل کننده قلب است، از بین می رود و ویران می شود. هر کسی از اعضای این پیکره واحد برای این قلب توطئه چینی کند، تخریب آن را تسریع کرده است.

 

وی ادامه داد: امروز مسجدالاقصی در خطر است و خطرناک ترین خطری که امروز مسجد الاقصی با آن مواجه است، پراکندگی امت اسلامی عربی است.

 

السید تاکید کرد: این مسئله باعث می شود که بیشتر دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در تخریب مسجد الاقصی و ساخت هیکل موهوم تعجیل کنند.

 

رئیس مجمع امت واحدة لبنان تاکید کرد: امروز برخی از کشورهای عربی اسلامی و در راس آن عربستان و امارات و بحرین برای قضیه فلسطین به ویژه قدس توطئه چینی می کنند. هنگامی که ترامپ قدس را به عنوان پایتخت اشغالگران اسرائیلی به رسمیت شناخت، عربستان و بیشتر کشورهای غربی درباره این مسئله اقدامی نکردند و سکوت را در پیش گرفتند، این مسئله باعث می شود تا اشغالگران هتک حرمت به قدس و مسجد الاقصی را افزایش دهند.

 

السید تاکید کرد: امروز مسجد در اصطلاح اسلامی، یعنی خانه خدا، خداوند سبحان تعالی دستور داد که خانه های خدا را آباد کنید. پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) در زمان هجرت به مدینه منوره، دولت اسلامی را از طریق مسجد تاسیس کرد.

 

رئیس مجمع امت واحدة لبنان ادامه داد: مسجد اصل، تشکیل دهنده دین، تبلیغ و درمان کننده وضعیت اجتماعی، فرهنگی و دینی و همه امور مردم به ویژه مسلمانان است. مسجد اتاق کنترل امت اسلامی و مسلمانان به شمار می رود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان محسوب می شود و اگر تخریب و ویران شود یعنی دین در معرض خطر قرار دارد و اصل دین اسلام در معرض خطر قرار گرفته است.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی مسجد هفته بسیج هفته کتاب اردبیل سهمیه بندی بنزین اغتشاشات محکومیت اغتشاشات اخیر کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت مسجدالاقصی فعالیت های مسجدی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سرعت مجاز در کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین قزوین ۷۰ کیلومتر در ساعت است.

وی افزود: سرعت خودرو‌ها با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت با دقت بالای ۹۸ درصد در قالب بستر فیبر نوری کنترل و مدیریت می‌شود.

عرشیان اضافه کرد: دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۲۴ ساعت از شبانه روز فعال است و نسبت به ثبت تصاویر خودرو‌های متخلف اقدام می‌کنند و متخلفان به پلیس راهور معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دولت چگونگی مشارکت مردم در تولید را تبیین کند
  • اقامه نماز جمعه مسجدالاقصی با حضور ۱۲۵ هزار نمازگزار
  • راه‌های کنترل خشم در روزه‌داری
  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است
  • طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد / روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد
  • روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد/ طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم