Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یدالله موحد با اشاره به اینکه تمام لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان بازداشت شدند گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، وی اظهار داشت: افرادی که اقدام به تخریب اموال دولتی، عمومی و خصوصی کرده‌اند، مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود و به تمام مسئولان قضائی، رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان دستور داده شده که با کمک و همراهی مردم، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش شود تا کسب و کار، زندگی و خانه مردم مورد تعرض و آسیب قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضائی صف مردم از صف اشرار و اخلالگران در امنیت را جدا می‌داند. عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: تمام دستگیرشدگان مربوط به اعتراضات روز شنبه هستند و طی چند روز گذشته و پس از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و تشریح جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین از سوی مسئولان کشوری، هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است.

موحد با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در سطح استان کرمان وجود ندارد، افزود: دادگستری استان کرمان بنا به وظیفه نظارتی خود طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار را دنبال خواهد کرد و از دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی وسازمان صمت می‌خواهیم با جدیت موضوع را دنبال کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان کرمان اعتراض به گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آبخیزداری قدرت تخریب سیلاب در جنوب کرمان را کاهش داد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی نیا، ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بارش‌های بهاری روزهای اخیر در جنوب کرمان نقش طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری در کنترل سیلاب را بر همگان آشکار کرد گفت: همه مشاهده کردیم که این طرح‌ها چگونه توانستند طغیان رودخانه‌های فصلی جنوب کرمان را مهار و این منطقه را از یک بحران جدی نجات دهند، لذا امروزه اهمیت و نقش ویژه پروژه‌های آبخیزداری بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ پروژه مکانیکی و بیومکانیکی آبخیزداری و آبخوان‌داری در هشت شهرستان جنوبی استان کرمان وجود دارد، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام گرفته، در بارندگی‌های اخیر بالای ۹۰ درصد این سازه‌ها آبگیری شد.

قاسم رحیمی نیا، با اشاره به اینکه طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری نقش مهمی در کنترل سیلاب، تغذیه سفره‌های زیرزمینی و کنترل رسوبات دارند تصریح کرد: در بارش‌های اخیر مدیریت و کنترل ۷۰ میلیون متر مکعب روان آب منجر به نفوذ ۲۰ میلیون متر مکعب به سفره‌های آب زیرزمینی شده است که نقش مهمی در بهبود شرایط اقلیمی منطقه جنوب کرمان دارد.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات ملی و استانی، اعتبارات خوبی برای این بخش در نظر گرفته شده گفت: طرح‌های آبخیزداری فواید بسیاری دارد که درنهایت موجب کاهش اثرات خشکسالی می‌شود، از این رو آبخیزداری را می‌توان مهمترین کار در حوزه منابع طبیعی دانست.

رحیمی نیا افزود: مساحت مجموع حوزه‌های آبخیز جنوب کرمان سه میلیون و ۶٠٠ هزار هکتار بوده و عملیات اجرایی طرح‌های حوزه آبخیزداری بر اساس یک برنامه مدون در حال انجام است.

وی افزود: طرح‌های آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان شامل عملیات سنگی ملاتی، خاکی و پخش سیلاب، گابیونی و بیومکانیکی (بانکت بندی) در ۲۰ حوزه آبخیز در حال مطالعه و اجرا است.

کد خبر 6083660

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • پروژه های آبخیزداری قدرت تخریب سیلاب در جنوب کرمان را کاهش داد