Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنوش بختیاری در یک برنامه رادیویی درمورد علت انتشار بیش از 100 عکس در صفحه شخصی اش صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بهنوش بختیاری شب گذشته مهمان برنامه «صحنه» در شبکه رادیویی تهران بود و در گفت و گوی خود به نکات جالبی اشاره کرد.

وی درخصوص توجه و حمایت از پیشکسوتان در روزهایی که ملکه رنجبر روی تخت بیمارستان است گفت: باید برای هنرمندان تا زنده هستند مراسم قدردانی بگذاریم تا بدانند قدردان زحماتشان هستیم و آنها را حمایت میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از سوابق همکاری اش با ملکه رنجبر گفت و او را یک ملکه خواند.

نکته جالب دیگری که در مصاحبه تلفنی بهنوش بختیاری شنیده شد، علت انتشار بیش از 100 عکس به فاصله کوتاهی قبل از قطع شدن اینترنت بود که او دراین باره گفت: من در تمام این سال ها از خودم عکس کمی  منتشر می کردم، به همین دلیل خیلی ها از من می خواستند چند عکس از خودم منتشر کنم تا محبور نشوند از صفحه های دیگر عکس بردارند. حتی خیلی از رسانه ها و خبرگزاری ها از این موضوع گلایه مند بودند. به همین دلیل به خاطر آنها تعداد زیادی عکس از خودم در شکل و شمایل مختلف منتشر کردم تا هر سلیقه ای بتواند از آنها استفاده کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص قراردادهای همکاری اخیرش گفت: از سه چهار کار اخیرم هیچ دریافتی نداشتم و چون می دانستم پروژه ها و دوستان شریط مالی مناسبی ندارند یک یا علی نوشتم و زیر آن ها را امضا کردم و الان هم مدارکش موجود است.

بیشتر بخوانید: درد دل های بازیگر زیرزمین قهرمانان دوست داشتنی!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون عکس فیلم سینما سریال بازیگر بهنوش بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند

 حسین شهرکی   بیان کرد: روز گذشته به مناسبت سالروز شهادت شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار استان و غبارروبی از مزار این شهیدان سرافراز انجام شد همچنین در هفته یادواره شهدای ورزشکار به‌پاس مجاهدات این دلاورمردان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این شهدا الگو و سرلوحه‌ای برای ما هستند و در هر کاری باید از آنان بهره بگیریم این بزرگواران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... الگویی برای همه اقشار جامعه هستند.

 مسئول تربیت‌بدنی سپاه سلمان استان تصریح کرد: بسیجیان ورزشکار الگو هستند آنان در سطح بالایی می‌توانستند بدرخشند، در عرصه‌های جهانی جزوی از قهرمانان به نام شوند به‌مراتب بالادست پیدا کنند.

وی افزود: شهیدان ورزشکار نسل‌های بعد را در نظر داشتند در آن زمان از مقام دنیایی گذشتند و جبهه‌های جنگ علیه دشمنان زمینه شهادت و از خودگذشتگی را برای آنان به وجود آورد اکنون نیز جوانان امروزی آماده شهادت در عرصه دفاع از میهن و جبهه حق و باطل هستند.

شهرکی تشریح کرد: باتوجه‌به اینکه جامعه هدف ورزشکاران استان بیش از ۸۰۰ هزار نفر است این توصیه را دارم که بحث پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد.
 
وی در پایان ادامه داد: کدام یک در خاطر مردم ماندگار است قهرمانی یا پهلوانی؟ همه این را به‌خوبی می‌دانیم که منش پهلوانی و شیوه‌های که در میادین عمل داشتند باگذشت سالیان طولانی باز هم در خاطر مردم ماندگار شده است شهیدان نیز پهلوانان ما هستند باید شیوه شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم و تا جایی که می‌توانیم فرهنگ شهادت را الگوی کامل و قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • تصویر بهنوش بختیاری در حرم امام رضا وایرال شد + عکس
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه