Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@16:11:51 GMT

کلاهبردار ۲۰ میلیاردی فارس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۳۸۰

کلاهبردار ۲۰ میلیاردی فارس دستگیر شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی خبر داد. تاریخ انتشار: 15:08 - 30 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۸۱۱

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خیرگزاری میزان، سردار "رهام‌بخش حبیبی" گفت: در پی مراجعه و دادخواهی نماینده حقوقی یکی از کارخانه‌های سرامیک به کلانتری مرکزی شهرستان آباده مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی به بهانه اخذ نمایندگی و خرید کاشی و سرامیک، با توجه حساسیت موضوع مراتب سریعاً در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کلاهبردار ۴۰۰ میلیاردی در دام پلیس اینترپل

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس و به کارگیری شگرد‌های خاص، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار "حبیبی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: افراد سود جو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به نیت شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند و در این زمینه شهروندان می‌بایست هوشیار باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلاهبرداری دستگیری کلاهبردار فارس پلیس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۷ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال خبر داد و گفت: فرد کلاهبردار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفندهای مختلف از جمله خرید و فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده، یک نفر کلاهبردار در این رابطه شناسایی و دستگیر شد، افزود: این فرد در بازجویی‌های بعمل آمده به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در همین رابطه یک پرونده جعل هم کشف شد، خاطرنشان کرد: فرد کلاه‌بردار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.‌

کد خبر 746826

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد