Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:44:43 GMT

راه‌های روستایی خلخال برفروبی و بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۳۹۹

راه‌های روستایی خلخال برفروبی و بازگشایی شد

معروف خسروی روز پنج‌شنبه در گفتگو با ایرنا افزود:با قطع موقت بارش برف و آرام شدن نسبی هوا درمنطقه، برف‌روبی و بازگشایی راه‌های ارتباطی مسدود شده روستاهای شهرستان با بکارگیری ظرفیت گروههای راهداری از بامداد روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران این اداره در حال حاضر اکثریت راه‌های روستاهای این شهرستان در سه بخش مرکزی ،شاهرود وخورش رستم برفروبی و تردد خودروها و وسایط نقلیه موتوری در آنها برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر به علت حجم سنگین برف و  ادامه کولاک برف راه ارتباطی 2روستا در بخش شاهرود و یک روستا در بخش خورش‌رستم  همچنان مسدود است، گفت:تا زمان بازگشایی راه ارتباطی این روستاها تلاش گروه‌های راهداری با بکارگیری  ماشین‌آلات برف‌روبی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از آغاز بارش برف در این شهرستان و اجرای عملیات برف‌روبی و بازگشایی راه‌های ارتباطی برف‌گیر منطقه تا امروز هشت هزار کیلومتر باند از سطح راه‌های پوشیده از برف خلخال برف‌روبی و بازگشایی شده است‌.

خسروی با توصیه به همه رانندگان عبوری از جاده‌های خلخال برای به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر لوازم ایمنی زمستانی اظهارکرد: بررسی بخاری و سیستم گرمایشی  و همچنین آخرین وضعیت فنی خودروها قبل از حرکت به سمت راه‌های برف‌گیر وگردنه‌های منطقه ضرورت دارد.

او گفت: در حال حاضر به استثنای راه خلخال به پونل که به دلیل پیشگیری از حوادث احتمالی سقوط بهمن مسدود شده، سایر راه‌های  اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد عادی خودروها در آنها  جریان دارد.

وی از خرید و انبار بیش از سه هزار تن مخلوط نمک و شن در انبارهای راهداری این شهرستان برای مقابله با پدیده یخبندان جاده‌های اصلی و فرعی منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آسفالت راه های ارتباطی روستایی با یک لایه است هرگونه استفاده از نمک برای یخ‌زدایی  ممنوع  و رانندگان برای تردد در آنها باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

برچسب‌ها راهداری خلخال بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری خلخال بارش برف راهداری خلخال بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ قادری رئیس اداره راهداری سمیرم با بیان اینکه بیشترین آسیب از خسارت سیل در روستای دشتبال رخ داده گفت: ۵ کیلومتر از جاده دسترسی روستای دشنبال دچار رانش شده و راهداران درحال بازگشایی مسیر از سنگ و گل هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


قربانی مسئول بسیج سازندگی سمیرم هم با اشاره به فراخوان بیسجیان برای امداد رسانی به مناطق سیل زده گغت: ۲ تیم از بسیجیان درحال کمک رسانی به حادثه دیدگان هستند.


پخش پادنا در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین/ مرمت و بازگشایی مسیرهای کوچ عشایر
  • تخریب راههای ارتباطی روستای بولان دماوند بر اثر سیل
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • آغاز بازگشایی محور مسدود شده خلخال- پونل
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • اجرای طرح سرشاخه‌کاری در ۵۰ هکتار از باغات گردوی خلخال
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • بازگشایی باغ نشاط لارستان بعد از ۴ سال