Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:23:59 GMT

آمار جرائم خشونت در اردبیل بالاست

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۴۱۵

آمار جرائم خشونت در اردبیل بالاست

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: مشکل حاد امنیتی در سطح استان نداریم ولی علی‌رغم این موضوع آمار خشونت بالاست و باید برنامه‌ریزی اساسی در راستای موجود انجام یابد ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی بعد از ظهر امروز در دیدار با برخی مسئولان استانی در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به توسعه برنامه‌های امنیتی و ایجاد نظم و آرامش عمومی در جامعه برای ما جزو اولویت اساسی بوده و در این راستا تمام ظرفیت‌های خود را به‌کار می‌گیریم تا به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که خشونت در صدر جرائم استان‌های کشور قرار دارد بیان کرد: اردبیل نیز متاسفانه رتبه‌های نخست جرائم خشونت را داراست که باید در این زمینه راهکارهای اساسی احصا و با برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

بررسی بهائیت با 200 سال خشونت، خیانت و انحراف در تبریزآمریکا | 25 درصد پرستاران و کارمندان مراکز درمانی روزانه مورد خشونت قرار می‌گیرنداستاندار کردستان: روحیه ‌مردم ‌کردستان ‌با خشونت ‌سازگاری ندارد / تخریب اموال و اماکن عمومی کار اشرار بود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: ارائه راهکارهای فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت اساسی است و در این زمینه باید با کاهش آمار خشونت به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم.

خدادادی بیان کرد: مشکل حاد امنیتی در سطح استان نداریم ولی علی‌رغم این موضوع آمار خشونت بالاست و باید برنامه‌ریزی اساسی در راستای موجود انجام یابد تا بتوانیم با ورود جدی به این مقوله در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و نهادینه‌سازی آن‌ها اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی که باید در جامعه به یک امر نهادینه تبدیل شود داشتن صعه صدر در انجام کارهاست چرا که با ورود به این مسئله می‌توان معضلات اجتماعی را ریشه‌کن کرده و نزاع و خشونت را به حداقل رساند و رفتارهای ناهنجار را ریشه‌کن کرد.

انتهای پیام/132/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید این واحد دانشگاهی اظهار کرد: فلسفه اصلی دانشگاه امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است، باید مدیران منابع لازم را برای این مهم مهیا کنند و برنامه‌ها بر اساس تمرکز بر نقاط ضعف و قدرت و ظرفیت‌های موجود هدفمند شود.

وی ادامه داد: بسیاری از واحد‌های دانشگاهی در سالیان اخیر دچار کمبود دانشجو و درآمد شده‌اند با توجه به منابع محدود شهریه‌ای باید تلاش شود از منابع غیرشهریه‌ای برنامه‌های دانشگاه را به پیش ببریم و مزایای همکاران را به موقع پرداخت کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: برنامه‌های این واحد دانشگاهی را بر مبنای برنامه پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه با جدیت بیشتری در راستای پایدار کردن منابع درآمدی پیش می‌بریم و با احیا کردن مراکز تحقیقاتی، تالار، هتل و کلینیک حقوقی شتاب لازم را در این راستا ایجاد می‌کنیم.

افشاری بیان کرد: انتظار داریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها حداقل یک محصول را تولید کرده و با توجه به شعار سال و کمک همکاران با ورود به بخش تولید بخشی از منابع غیر شهریه‌ای را تأمین خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد انرژی و پروتئین از گندم تامین می‌شود
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • امیرعبداللهیان: پرچم ایران بالاست
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی