Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت : به مناسبت هفته بسیج ۴۰۰برنامه فرهنگی سیاسی اجتماعی و درزشی در دو هزار رده مقاومت در استان برگزار خواهد شد .

رضا پور شمسی در گفتگو با خبر نگار قدس آنلاین  اظهارداشت : برنامه های بزرگداشت ۴۰ سالگی بسیج  با غبار روبی همزمان  تمام گلزارهای  شهدا در استان یزد  آغاز می شود وبرنامه های بزرگداشت هفته بسیج از روز پنج شنبه ۳۰اّبان همزمان با سراسر کشور، در این استان هم اجرا خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : شعارامسال هفته بسیج  ، بسیج ۴۰ سال خدمت ، جهاد وشهادت تعیین شده  و بر اساس برنامه ریزیها ی تعیین شده  ۴۰عنوان برنامه در غالب ۴۰۰ریز برنامه فرهنگی ، آموزشی ، سیاسی ،اجتماعی ، ورزشی و تبیینی  در دوهزار رده بسیج و سپاه  یزد برگزار خواهد شد.

پورشمسی تصریح کرد : برگزاری ویژه برنامه تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا ، زرمایش اقتدار بسیجیان ، همایش بانوان انقلابی ،کنگره ملی سعر بسیج  با عنوان «در امتداد  حضور » شب خاطره گویی با عنوان بسیج ، شکوه ،اقتدار، اعزام همزمان  ۴۰گروه جهادی  و برگزاری  جشنواره استانی  سرود و تواشیح  از مهمترین برنامه های شاخص هفته بسیج  در استان یزد است .

وی ازبرگزاری جشنواره جهاد گران علم و فناوری در استان خبر داد و گفت : برگزاری این  جشنواره  یکی از برنامه های ویژه و شاخص در دستور کار سپاه الغدیر استان در هفته بسیج است .

فرمانده سپاه الغدیر از برگزاری همایش بانوان انقلابی در استان خبر داد و افزود : حضور و مشارکت زنان در برنامه های  فرهنگی و آموزشی بسیج  ضروری است  به دلیل اینکه  زن در فرهنگ بسیجی  به عنوان  الگویی ارزشمند  و موثر در جامعه شناخته شده است .

پورشمسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در فرهنگ جامعه اسلامی زن به عنوان  الگوی سوم شناخته شده و نگاه بسیجی بر این باور است  که زنان ضمن  حضورفعال و قدرتمند در  عرصه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، سیاسی و اجتماعی  می توانند  به بهترین شکل ممکن  از حرمت و حریم  خود پاسداری و حفاظت کنند .

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هفته بسیج در استان یزد برنامه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲