Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی در محکومیت اقدامات خشونت‌آمیز و خرابکارانه اشرار قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بر اساس اعلام سایت پلیس در متن اطلاعیه نیروی انتظامی آمده است:

 «دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی در جدیدترین پروژه دشمنی خود سعی کردند در بستر اظهار نگرانی و عدم رضایت مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین،"موج سواری" کنند و با سوء استفاده از مطالبات به حق شهروندان دست به شرارت زده و با بکارگیری پس مانده های جریان جنایت کار نفاق و وابستگان رژیم منقرض پهلوی و تطمیع اراذل و اوباش به قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی، خسارت‌های گسترده مالی و نیز جانی به بار آورده و در جامعه ایجاد رعب و وحشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 در این میان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و اجتماعی به ویژه جان برکفان بسیج، توطئه از قبل طراحی شده دشمنان این مرز و بوم را به حول و قوه الهی، مقتدرانه و با هوشیاری و همراهی مردم عزیز در مدت زمان کوتاهی خارج از تصور آنها خنثی و آتش فتنه را خاموش کرد.   

 اتخاذ راهبردهای اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی با مدیریت جو هیجانی، جلوگیری از تعرض به جان و مال مردم که بویژه با بیانات حکیمانه، روشنگرانه و آرامش بخش رهبر معظم انقلاب تسریع گردید، همچنین، جداسازی صف مردم از اشرار در کنار مدیریت بحران و اقدامات بازدارنده، شناسایی عناصر اصلی و میدان دار آشوب‌ها، دستگیری گروه‌هایی از عوامل و عناصر آشوبگر و تحویل آنها به مقامات قضائی مهمترین بخش از این مأموریت خطیر بود که بواسطه ایثار و جانفشانی نیروهای انتظامی و امنیتی حاصل شد.

بی‌شک مطالبات و توقعات برحق مردم از مسئولان اجرایی و تصمیم گیرنده در گره گشایی از مشکلات معیشتی و صیانت از کرامت انسانی آنان مورد تائید و غیرقابل انکار بوده، طبیعی است برای تحقق خواسته‌های مشروع ملت، فضای امن به دور از التهاب، پیش نیاز ضروری و حتمی است.

در پایان ضمن قدردانی از آگاهی و هوشمندی مردم شریف ایران اسلامی در حمایت از فرزندان خود، به روان پاک شهدای گرانقدر این روزها که برای صیانت از امنیت و حقوق شهروندان جانفشانی کردند، درود فرستاده و علو درجات آنها را خواهانیم.».

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود سه‌شنبه قطع می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان لنگرود، امروز در ساعات مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای از تعمیرات در جهت بهبود نیرورسانی، برق برخی از مناطق شهرستان لنگرود، امروز_سه‌شنبه، هفتم فروردین_ در ساعات مشخص قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان برنامه قطع موقت برق امروز به شرح زیر است:

لنگرود: کارگاه بیمارستان ۹۶ تختخوابی - شورا نبش میدان مصلی - شرکت درخشان درفک - -میدان لک روبه روی استخر پرک فجر از ساعت ۹ تا ۱۱

کد خبر 739206

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود سه‌شنبه قطع می‌شود
  • قدردانی سفیر ایران از نیروی دریایی پاکستان