Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:57:19 GMT

مشکلات ۳۲۰۰ بهره‌بردار در بخش کاکی رفع شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۵۲۳

مشکلات ۳۲۰۰ بهره‌بردار در بخش کاکی رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حریم و بستر رودخانه مند دشتی اظهار داشت: در سالیان گذشته مردم به خاطر مشکلات متعدد از روستاها به شهرها مهاجرت کردند که با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید اقدامات خوبی در سطح روستاها شاهد هستیم.

وی افزود: در سال گذشته دولت تسهیلات خوبی با نرخ پایین به روستائیان پرداخت کرد که به واسطه همین تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی زیادی در سطح روستاها اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری بیان کرد: تنها بخشی در شهرستان که سرمایه گذار کمتر به آن ورود کرد بخش کاکی بود که به واسطه حریم رودخانه مند بوده است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه ۱۵ هزار هکتار از ارضی این شهرستان با رودخانه مند همجوار است، بر ضرورت رفع مشکل سه هزار ۲۰۰ بهره بردار در بخش کاکی تاکید کرد.

کد خبر 4777700

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان قیمت بنزین شیراز بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند زلزله راهپیمایی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند

معاون استاندار تهران با تأکید بر عدم تأمین سرانه‌ها در مسکن مهر صفادشت گفت: در حدود ۴۳ هزار نفر در سایت مسکن مهر صفادشت زندگی می‌کنند که از خدمات عمومی بهره‌مند نیستند لذا دستگاه‌های اجرایی متولی لازم است تمکین کنند تا سرانه‌ها تأمین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملارد، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به همراه جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، نوری مدیرعامل آبفا غرب استان تهران، امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی عصر امروز از پروژه‌های عمرانی ملارد بازدید و به مقام شهدای گمنام شهرک امید ادای احترام کردند.

غراوی، سپس ضمن رؤیت مشکلات موجود در مسکن مهر شهرک امیدبخش صفادشت در جریان آخرین اقدامات مسئولان استانی و محلی برای ساماندهی و رفع نیازهای این شهرک قرار گرفت و از وضعیت شهرک گل‌ها و نقاط مختلف شهرستان ملارد بازدید کردند.

وی در خصوص مشکلات و اقدامات انجام‌نشده در مسکن مهر صفادشت اظهار داشت: دستگاه‌های متولی هرکدام باید وظایف خود را در زمان‌های مقرر پیش‌بینی‌شده انجام دهند تا مراحل صدور سند، پایان کار ساختمانی و صدور سند عیانی برای این واحدهای مسکونی انجام شود.

وی افزود: همچنین برخی خدمات عمومی مانند مدرسه، مسجد، سرانه‌ها و فضاهای عمومی مانند بوستان در این قسمت با کسری مواجه بوده که زمین آن از طریق دولت و سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین‌شده و اولویت تأمین اعتبار 6 باب مدرسه 12 کلاسه انجام شد که 2 باب را راه و شهرسازی و 2 باب از اعتبارات استانی و 2 باب دیگر از طریق خیرین مدرسه‌ساز تأمین اعتبار شد تا کسری فضای آموزشی در این منطقه برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به فضای مناسب جهت اجرای برنامه‌های مذهبی و تصمیمات صورت گرفته اشاره کرد و ادامه داد: تأمین اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی استان پیگیری شده تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی گفت: بیشتر مسائل پس از استقرار جمعیت ایجاد شده و حدود 43 هزار نفر در سایت مسکن مهر صفادشت زندگی می‌کنند که از خدمات عمومی بهره‌مند نیستند لذا دستگاه‌های اجرایی متولی لازم است تمکین کرده تا بتوان تا پایان سال بخش عمده تأمین سرانه‌ها را انجام داد.

پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود

غراوی در خصوص شهرک گل‌ها در ملارد گفت: بخش عمده‌ای از اراضی این شهرک مالکیت خصوصی دارد و یک تعاونی با مصوبه شورای عالی شهرکی ساخته و هیئت‌مدیره تعاونی باید از منابع شهرک مشکلات زیربنایی و رو بنایی موجود را رفع کنند.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن و راه و شهرسازی قرار شد از زمان تأسیس شهرک تاکنون مسائل را پیگیری تا مشکلات اهالی ساکنین برطرف شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند