Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@11:13:17 GMT

زلاتان به حضور در میلان یک گام نزدیک‌ شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۵۷۴

زلاتان به حضور در میلان یک گام نزدیک‌ شد

نخستین قدم برای حضور مجدد اسطوره فوتبال سوئد در آ.ث‌میلان روز گذشته برداشته شد.

به گزارش مشرق،‌ زلاتان ابراهیموویچ که 2 هفته قبل با حضور در فوتبال باشگاهی ایالات متحده آمریکا وداع کرد، در سن 38 سالگی خواهان بازگشت به اروپاست.

وی که از مدتی قبل مورد توجه تیم‌های آث‌ میلان و ناپولی ایتالیا قرارگرفت، طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی یک گام به حضور در جمع میلانی‌ها نزدیک‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

میلان ۳ ستاره‌اش را برای جذب زلاتان می‌دهد

طبق نوشته روزنامه گازته‌دلواسپورت، روز گذشته در شهر رم، «مینو رایولا»، مدیر برنامه‌ صاحب‌نام این چهره ورزشی با «زونمیر بوبان»،‌مدیر ورزشی میلان ملاقات کرد.

در این گفت‌وگوی چندساعته شرایط همکاری گلزن ارزشمند با تیمی که در سال‌های 2010 تا 2012 برایش بازی کرد، مورد بررسی قرار گرفت.

آنگونه که این نشریه پرتیراژ خبر داد،‌ ابراهیموویچ خواستار همکاری 6 ماهه شد که تبصره تمدید قرارداد تا 18 ماه را داشته باشد. همچنین رایولا برای موکلش درخواست پرداخت حقوق سالیانه 6 میلیون یورویی شد. این نشریه از نتیجه این دیدار و تصمیم میلانی‌ها اطلاعاتی در اختیار خوانندگان قرار نداد.

ابراهیموویچ که در دوران فوتبالش برای تیم‌های زیادی از جمله مالمو، آژاکس،‌ بارسلونا،‌ پاری‌سن‌ژرمن،‌ منچستریونایتد و لس‌آنجلس گالاکسی بازی کرده،‌ تجربه همکاری برای 3 تیم‌ ایتالیایی را در کارنامه دارد. نخستین تیمی که ایبرا در سری آ برایش بازی کرد، یوونتوس در سال‌های 2004 تا 2006 بود. سپس در سال‌های 2006 تا 2009 عضو اینترمیلان شد و در سال‌های 2010 تا 2012 نیز برای آ.ث‌میلان بازی کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین آث میلان فوتبال زلاتان ایبراهیموویچ سری A ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس

در راستای مصاحبه ستاره برزیلی رئال مادرید، روسونری با انتشار توییتی به حمایت از او پرداخت.

طرفداری | باشگاه میلان از وینیسیوس جونیور حمایت کرد.

امروز، نشست خبری تیم ملی برزیل شاهد سخنان احساسی وینیسیوس جونیور بود. ستاره برزیلی رئال مادرید با چشمانی اشک‌بار پیرامون مسائل مربوط به نژادپرستی صحبت کرد و خواهان حمایت بیش‌تر از سوی نهادهای حاکم بر فوتبال و جامعه برای مقابله با این معضل جهانی شد.

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم

کنفرانس احساسی وینیسیوس جونیور با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد که یکی از آن‌ها از سوی دومین باشگاه پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا بود. باشگاه میلان با انتشار توییتی در X به حمایت از ستاره برزیلی رئال مادرید پرداخت:

با هم (بر نژادپرستی) پیروز خواهیم شد.

مثل اسپانیا، فوتبال باشگاهی ایتالیا نیز در سالیان اخیر بارها شاهد حواشی و جنجال‌های مربوط به نژادپرستی بوده‌است. ماریو بالوتلی، پرینس بواتنگ و مایک منیان از جمله بازیکنانی‌اند که در پیراهن میلان قربانی نژادپرستی شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • (عکس) بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند
  • احتمال انتقال آزاد سه بازیکن میلان و اینتر به لیگ عربستان
  • منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا