Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:47:22 GMT

نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری به ایلام برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۵۹۸

نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری به ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، معاون عمرانی استاندار ایلام روز پنجشنبه در این نشست گفت: کمیته های مربوطه بطور مستمر امور پیش رو را رصد و پیگیری کنند.

احمد کرمی مهمترین هدف سفر رئیس جمهور به ایلام را علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژهای مهم بررسی مسائل و مشکلات استان عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کر: با تدابیر و همکاری همه دستگاه ها در احصاء خواسته ها و مطالبات مردمی بتوانیم حداکثر استفاده از سفر رئیس جمهور برای توسعه استان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی یادآور شد: برنامه های سفر رئیس جمهور پیرامون سه محور بررسی آخرین وضعیت پروژه های سفر اول رئیس جمهور به استان، احصاء پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی و پروژه های پیشنهادی است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید تمام تلاش خود را برای ارائه طرح ها و پروژه های مهم و جذب اعتبارات بیشتری برای استان بکار گیرند.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام حسن روحانی استانداری ایلام ایلام حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد