Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور گفت: افرادی که به اموال عمومی خسارت وارد کرده‌اند علاوه بر مجازات باید خسارات وارده را جبران کنند. تاریخ انتشار: 15:42 - 30 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۸۱۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس، معاونین دادگستری، اعضای شورای قضایی، قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان همگام و همصدا با مردم مؤمن، خدا جوی و ولایتمدار استان فارس در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این راهپیمایی بیان داشت: افرادی که به اموال عمومی خسارت وارد کرده اند علاوه بر مجازات باید خسارات وارده را جبران کنند.

وی با بیان اینکه امنیت در ایران اسلامی با خون بهای هزاران شهید به دست آمده و نباید اجازه دهیم عده‌ای افراد شرور و متصل به معاندین این امنیت پایدار را خدشه دار کنند گفت: دادگستری کل استان فارس به پرونده تمامی عواملی که در این آشوب‌ها در تخریب اموال عمومی مشارکت داشته اند خارج از نوبت رسیدگی خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی از برخورد قاطع و قانونی با افرادی که در این تجمعات غیر قانونی شرکت داشته‌اند خبر داد و افزود: با رعایت حقوق شهروندی اقدام مقتضی و قانونی علیه این افراد صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطر نشان کرد: آن دسته از افرادی که به نیرو‌های نظامی و انتظامی تعرض و اقدام به ایراد صدمه به این نیرو‌ها کرده اند نیز شناسایی شده و برخورد قاطع و سختی با این افراد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: از شایعه تا واقعیت امروز خیابان‌های شیراز

وی در ادامه ضمن تقدیر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی به لحاظ اقدام سریع و به موقع در مقابله با آشوبگران از آنان خواست تا عوامل اصلی اغتشاشات و سرشاخه‌های آنان را جهت بررسی و رسیدگی قانونی به محاکم قضایی معرفی کنند.

همچنین؛ در پایان راهپیمایی خروش مردم شیراز در محکومیت از فتنه اشرار قطعنامه ۸ ماده‌ای در راستای حمایت از ولایت و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و برائت از اشرار قرائت گردید که در ماده ۴ آن از مجموعه قضایی استان فارس خواسته شده است برخورد جدی و قاطع با عوامل آشوب‌ها در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان فارس دادگستری استان فارس اموال عمومی نیروهای انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به حضور در کاشان با هدف برآورد خسارات سیل گفت: تصرف و عدم لایروبی رودخانه از مشکلات در کاشان است. - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، هدف از حضور در منطقه را بررسی خسارات ناشی از سیل عنوان کرد و اظهار داشت: از محورهای مواصلاتی و سیلاب‌ها بازدید به عمل آمد. این جبهه از شمال استان وارد شده بود و از این رو مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان را تحت تأثیر قرار داده بود.

 

.

 

وی با بیان اینکه بارش باران تا 20 و حتی در ارتفاعات تا 40 میلیمتر گزارش شده است، افزود: بارش باران باعث طغیان رودخانه‌های فصلی شد و روان‌آب و گل و لای را به مناطق مختلف وارد کرد و از طرفی باعث شد سیلاب در برخی از مناطق شهری کاشان ورود پیدا کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ابراز داشت: روان‌آب و سیلاب در مناطق دو، سه و چهار کاشان وارد شد و از سوی دیگر اطراف اتوبان، فرودگاه و شهرک صنعتی جعفرآباد نیز تحت تأثیر قرار گرفت و بر این اساس نیروهای امدادی وارد عمل شدند و این سامانه علاوه بر کاشان دیگر مناطق استان اصفهان را نظیر آران و بیدگل، اردستان و دیگر شهرها تحت تأثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه خسارات تاکنون به صورت دقیق برآورد نشده است، گفت: با توجه به اجرای طرح‌های ایمنی و امداد اولیه تیم‌های مختلف رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت اما خساراتی به منازل مسکونی، مزارع، باغات، معابر، تأسیسات شهری و غیره وارد شد و سه روز برای ارزیابی خسارت فرصت باقی است.

کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند

شیشه‌فروش با بیان اینکه بیمه راهکار جبران خسارت در بخش کشاورزی است، تصریح کرد: قرار شد بنیاد مسکن منازل آسیب‌دیده را بررسی و در سامانه ثبت کند در حالی که یکی از مشکلات اساسی عدم لایروبی و تصرف رودخانه‌ها است و از این رو تأکید است طرح‌های آبخیزداری با اولویت اجرا شود.

انتهای پیام/801

 

دیگر خبرها

  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر