Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@16:08:44 GMT

رمز پیش‌فرض کارت سوخت چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۷۲۹

رمز پیش‌فرض کارت سوخت چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حمدالله حبیبی، با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای برخی دریافت‌کنندگان کارت هوشمند سوخت، اظهار کرد: در حال حاضر برای قریب به اتفاق مالکان خودرو در استان زنجان، کارت سوخت صادر شده و تعداد کمی از مالکان خودرو از ثبت‌نام جامانده‌اند که این افراد برای ثبت‌نام و درخواست صدور کارت‌ سوخت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز کارت سوخت وجود داشت، ولی چون سهمیه‌بندی بنزین وجود نداشت، رانندگان خود را ملزم به استفاده از کارت نمی‌دانستند و این عدم استفاده، سبب شده بود که رانندگان دارای کارت سوخت، رمز  خود را فراموش کنند و یکی از بیشترین دلیل مراجعات به این شرکت، همین امر است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان افزود: برای حل مشکل فراموشی رمز کارت سوخت، مالکان خودرو و افرادی که کارت سوخت به نام آنان صادر شده است، با مراجعه به نواحی و ستاد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، مشکل خود را حل کنند که برای این مهم و سهولت در امر خدمت‌رسانی کارت شناسایی، کارت ماشین و کارت سوخت را همراه داشته باشند.

حبیبی تصریح کرد: افرادی که به تازگی اقدام به خرید وسیله نقلیه کرده‌اند و رمز پیش‌فرض کارت سوخت را نمی‌دانند و یا سوالاتی در این زمینه برای آن‌ها مطرح شده است، باید بدانند که برای برقراری امنیت و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از ۴ رقم آخر کد ملی مالک خودرو به‌عنوان رمز اولیه کارت سوخت استفاده می‌شود. استفاده از این رمزها برای کارت‌های المثنی هم صادق است.

کد خبر 464483 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) استان زنجان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین سهمیه بندی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیتمون کجا بود؟

میم.ظرافتی/ الو... آقا این ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیه؟

شما چی شنیدی مگه از این ماجرا؟

والا همه جا هست ...توی اینترنت هم آگهی هاش هست که فروش گوسفند به تعداد محدود، فقط با ارایه کارت ملی !

نه عزیز من شایعه اس ...آخه گوسفند بخوای بخری ، می خری دیگه این بگیر و ببند هارو نداره... اصلاً و اصولاً این روزا، چی رو با کارت ملی و ثبت نام می فروشن که گوسفند رو بفروشن.

خیلی چیزا رو، خودرو، دلار ، سکه و اینارو باید ثبت نام کنی، ثبت نامم که کارت ملی می خواد.

پدرجان اینا همین جور که گفتی خودرو و ارز و سکه هستن...گوسفند چه وجه مشترکی با اینایی که گفتی داره؟ چیش شبیه ایناس که فروشش باشه آخه؟

 شبیهن دیگه از خیلی جهات.

از کدوم جهات؟ لابد میخوای بگی خودرو چارتا چرخ داره، گوسفندم چاردست و پاست...

نه آقای  ظرافتی شوخی نکن ...خداوکیلی بالا رفتن قیمتاشون که شبیه همه... عرضه هم کمه براحتی گیر نمیان هیشکدوم باید ثبت نام کنی... گفتم شاید واسه همین گوسفند هم قراره با کارت ملی بفروشن.

پدرجان این خبر شایعه اس...مسئولین هم اعلام کردن مردم نگران هیچی نباشن چون گوسفند خیلی زیاد داریم ...

خب همین که یه مسئول گفته گوسفند زیاد داریم توی مملکت، نگران کننده نیست به نظر شما؟

طعنه می زنی الان؟ ما کی گفتیم گوسفند زیاد داریم توی مملکت؟ منظور این مسئول محترم هم توهین نبوده به کسی...منظورش اینه تعداد گوسفند مورد نیاز توی مملکت موجوده و بلکه بیشتر از نیاز گوسفند داریم.

من طعنه نزدم بخدا...همین آدمو نگران میکنه خب...معمولا وقتی مسئولین میگن یه چیزی زیاد داریم، فرداش نایاب میشه...بعدشم قیمتش تصاعدی میره بالا ...بعد هم مسئولینی که گفتن مردم نگران نباشن چون گوسفند زیاد داریم، میان میگن دلیل گرونی فلان چیز، کمبود نیست، صادراته...زیاد داشتیم،صادر کردیم، کم شد، گرون شد و از این حرفا.

آهان از اون لحاظ نگرانی شما؟
بله دقیقاً از همون لحاظ

نه نگران نباش احتمالاً اونقد هست که صادر هم بکنن باز قیمتش از اینی که هست بیشتر نشه.

آقای ظرافتی ممنون از شفاف سازیتون.

قربان شما...به قول اون مرحوم : شفاف سازی مون کجا بود؟

مجید تربت‌زاده

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • شفافیتمون کجا بود؟
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند