Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:54:43 GMT

بسیج ،اقتدار خود را در حوادث اخیر به خوبی نشان داد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۷۳۰

بسیج ،اقتدار خود را در حوادث اخیر به خوبی نشان داد

محمدعلی طالبی روز پنجشنبه در اولین روز از هفته بسیج ( ۳۰ آبان الی ۶ آذر ) در جمع فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مدیران اجرایی استان افزود:  تجلی حضور بسیج در صحنه و همکاری با سایر دستگاه‌ها در تامین نظم، امنیت و آرامش موجب شکست توطئه‌های دشمن نظام و انقلاب شده است.

وی ادامه داد: حضور بسیجیان در روستاها در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی و همراهی و حمایت از سایر دستگاه‌های دولتی نقش مهمی در توسعه و حل بسیاری از نیازها و مطالبات مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد تصریح کرد: بسیج تجلی مشارکت مردمی در صحنه‌های مورد نیاز است و امروز فرهنگ بسیجی یک ارزش است و باید روز به روز تقویت شود.

طالبی اظهارداشت: کار بسیج محدود به زمان جنگ نیست و باید بر حسب نیاز وظایف خود را در خدمت به مردم و انقلاب در بخش‌های مختلف انجام دهند که مورد تاکید مقام معظم‌ رهبری است.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: نیروهای بسیجی و سپاهی در کنار هم و همراه با مسئولان وظایف خود را در خدمت به کشور اسلامی انجام می‌دهند.

سرهنگ رضا پورشمسی افزود: حضور بسیج در صحنه موجب شکست توطئه‌های دشمنان و اقتدار انقلاب‌ اسلامی است و باید فرهنگ آن در بین جوانان بیشتر گسترش یابد.

به مناسبت هفته بسیج اجرای ۴۰ برنامه شاخص در استان یزد آغاز شد.

از حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد،۳۲۰ هزار نفر در اقشار مختلف جذب و سازماندهی شدند.

   

برچسب‌ها یزد محمدعلی طالبی سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد محمدعلی طالبی سازمان بسیج مستضعفین یزد محمدعلی طالبی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر