Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا قربانی عضو هیأت مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل با اشاره به تمهیدات این کمیسیون برای جلوگیری از گران فروشی تلفن همراه توضیح داد: برای جلوگیری از تاثیر گذاشتن التهابات مربوط به قیمت بنزین بر روی قیمت تلفن همراه درخواست جلسه فوق العاده ای داشتیم تا برای کنترل بازار تمهیدات لازم اندیشیده شود و پس از آن اطلاعیه ای صادر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخطاریه به اصناف برای عمده فروشی با سود سه درصد و خرده فروشی با سود حداکثر ۷ درصد داده‌ایم تا در این شرایط سوء استفاده ای برای گران فروشی صورت نگیرد.

قربانی با تاکید بر اینکه قیمت ارز در روزهای اخیر نوساناتی داشته، یادآور شد:  از ۱۰ روز قبل نیز وزارت صنعت معدن و تجارت در ثبت سفارش ها دچار اختلالاتی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ثبت سفارشات وزارت صنعت معدن و تجارت که در ۴۸ ساعت انجام می شد به دلیل اختلالات به وجود آمده  به ۲۰ روز کشیده شده است که این موضوع بر افزایش قیمت تلفن همراه نیز تاثیر می‌گذارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه قیمت بنزین واردات موبایل گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد

 

زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از پلمب ۲ واحد متخلف در طرح نظارتی عید تا عید خبر داد و گفت: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شده است.

او افزود: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده‌های تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

زارع نیا با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان  شده است. 

او گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و شهروندان می توانند برای  گزارش هرگونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد