Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@12:04:24 GMT

عکس/ حماسه 30 آبان مردم شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۷۴۹

عکس/ حماسه 30 آبان مردم شیراز

صبح امروز مردم بصیر و انقلابی استان فارس، با جدا کردن صف خود از آشوبگران و حضور حماسی در راهپیمایی اقتدار و امنیت، اقدامات عناصر فرصت طلب و ضد انقلاب در اتفاقات اخیر را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز مردم بصیر و انقلابی استان فارس، با جدا کردن صف خود از آشوبگران و حضور حماسی در راهپیمایی اقتدار و امنیت، اقدامات عناصر فرصت طلب و ضد انقلاب در اتفاقات اخیر را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    همزمان با حمایت های مردم در سراسر کشور، آحاد مختلف مردم شهید پرور ارومیه و شهرستانهای استان در قالب راهپیمایی و تجمع بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران و همچنین با سر دادن شعارهای"مرگ بر اسرائیل" و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق بیان و اعلام کردند عملیات سپاه پاسداران تنها گوشه ای از نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و اگر رژیم جعلی اسرائیل و حامیانش دوباره مرتکب اشتباهی شوند با انتقام سخت و پشیمان  کننده نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد.

این راهپیمایی ضد صهیونیستی و قدردانی از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران با تلاش های گروه‌های خبری همزمان از شبکه استانی آذربایجان غربی و شبکه‌های سراسری خبر 1و2 منعکس شد.

دیگر خبرها

  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است