Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:32:37 GMT

گلف قم از جایگاه خوبی در سطح ملی برخوردار است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۸۰۵

گلف قم از جایگاه خوبی در سطح ملی برخوردار است

رسول منعم روز پنجشنبه درمجمع سالیانه هیات گلف قم درسال جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم، با تاکید بر حمایت از ورود بخش خصوصی برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در این استان افزود: درصورتی که بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری درقم باشد از ورود آن‌ها استقبال و حمایت می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت گلف برای توسعه همگانی ادامه داد: رشته‌ها زیرمجموعه هیات گلف از جمله رشته‌هایی است که با کمترین هزینه امکان توسعه آن در بوستان‌های استان وجود دارد که باید برنامه‌ریزی در این راستا در دستورکار این هیات بیش از پیش قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منعم، با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های رشته گلف به خوبی به خانواده‌ها معرفی نشده است، ادامه داد: معرفی خوب رشته گلف می‌تواند نقش مهمی در جذب علاقه‌مندان به این رشته داشته باشد به همین دلیل یکی ازاقدام‌های موثر در این راستا تقویت ارتباط هیات گلف با رسانه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تقدیر از تلاش هیات گلف استان گفت: تا کنون ۲۹ مجمع سالیانه هیات‌های ورزشی در ماه‌های گذشته برگزار شده که مجمع سالیانه گلف یکی از موفق‌ترین مجمع‌ها دربرگزاری  و ارائه منسجم گزارش عملکردی است.

وی، با انتقاد از حضور نیافتن رئیس فدراسیون گلف دراین مجمع سالیانه ادامه داد: از ۲۹ مجمع سالیانه هیات‌های مختلف ورزشی، ۲۴ مجمع با حضور رئیس فدراسیون‌های مرتبط برگزار شده است که انتظار داریم تا شخص رئیس فدراسیون دراین مجمع حضور یابند.

منعم، ایجاد تعامل با استان‌های هم‌جوار را از دیگر فرصت‌های پیش روی ورزش قم دانست و افزود: نزدیکی قم به مرکز کشور ظرفیت و فرصت‌هایی ایجاد کرده است تا قهرمانان و ورزشکاران این استان از زیرساخت‌های دیگر استان‌ها استفاده کنند.

وی با تاکید بر بسترسازی برای فعال‌سازی رشته‌های ورزشی دربخش‌های تابعه قم گفت: با توجه به کم هزینه بودن توسعه ورزش گلف، ضروری است این هیات ورزشی نسبت به فعال‌سازی این رشته در بخش‌های تابعه استان اقدام لازم را انجام دهند.

منعم، گفت: آماده سازی مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) از سال گذشته به صورت جدی در دستور کار قرارگرفته و در سال جاری نیز اعتبارهایی برای آن پیش‌بینی‌شده است که به محض تخصیص اعتبار و تکمیل این مجموعه، زیرساخت مناسب برای فعالیت گلف در قم ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد ضعیف تیم‌های قم در دومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر در حال ارزیابی است ادامه داد: بسیاری از رشته‌هایی که توقع کسب مدال داشتیم، عملکرد ضعیفی در این مسابقات داشتند که ریشه‌یابی علل این موضوع به صورت جدی در دست بررسی است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تاکید کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی قم توجه به استعدادیابی و تاکید بر رده‌های پایه است.

برچسب‌ها قم ورزش و جوانان مینی گلف فدراسیون گلف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ورزش و جوانان مینی گلف فدراسیون گلف قم ورزش و جوانان مینی گلف فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است

به گزارش خبرآنلاین ، علی جبلی ملی پوش شنا ایران اظهار داشت: در تمامی استان‌ها در بیشتر هیئت‌های استانی حتی یک استخر هم ندارند. فدراسیون شنا و هیات‌ استان‌ها در حد توان خودشان از ما ورزشکاران حمایت می‌کنند اما تجهیزات و زیر ساخت کاملی در اختیار نداریم که بتوانیم سطح تمرینات را بالا ببریم.

جبلی با انتقاد به تبعیض بین فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی خاطرنشان کرد: نسبت به فوتبالیست‌ها خیلی جایگاه ما شناگران متفاوت است.

وی ادامه داد: تمرکز ما باید روی تمرین باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما بعضی اوقات درگیری‌های مالی تمام زندگی و ورزش ما را بهم می‌ریزد.

جبلی افزود: ای کاش تمام ورزش‌ها را با یک چشم نگاه می‌کردند و تمام ورزشکاران در یک سطح بودند. در رشته شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی خواهیم داشت.

این قهرمان، افزود: نمی‌گویم که فقط به ورزش ما توجه شود ولی خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اگر رشته‌ای با حمایت اندک می‌تواند، سه ورودی مسابقات جهانی را بدست بیاورد، قطعا اگر به ورزشکارانش توجه بیشتری کنیم، مدال‌های رنگارنگی هم از آن بدست می‌آید.

این قهرمان خواستار توجه و استعدادیابی به استان‌های ساحلی داشت و گفت: در شهرهای مختلف کشور مخصوصا در شهرهای ساحلی ایران، استعدادهای نابی در رشته شنا وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه ریزی صحیح می‌شود آینده خیلی خوبی را در شنا ایران شاهد باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898208

دیگر خبرها

  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است