Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@21:44:25 GMT

دلیل صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت تهران چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۸۰۹

دلیل صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت تهران چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه کاهی درباره ایجاد صف‌های طولانی در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: صف‌های تشکیل شده ارتباطی به از مدار خارج شدن برخی جایگاه‌ها ندارد.

وی افزود: تعداد جایگاه‌های از مدار خارج شده در شهرهای اطراف تهران اندک است، ضمن اینکه تلاش ما این است که هرچه سریع‌تر آنها را وارد مدار سرویس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه گفت: بیشتر صف‌ها به این دلیل است که مردم نگران باطل شدن سهمیه سوخت آبان ماه خود هستند.

وی تاکید کرد: مردم نگران ذخیره سوخت کارت خود نباشند؛ سهمیه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها به مدت شش ماه در کارت‌شان ذخیره می‌شود و حتی از آبان به آذر ماه نیز منتقل می‌شود.

کاهی یادآور شد: ما هیچ مشکلی بابت تامین سوخت و افزایش تقاضا نداریم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جایگاه های سوخت تهران اعتراض به گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود

علی اکبر عرب عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص آخرین وضعیت کارت های سوخت  جایگاه های سوخت کشور گفت: با توجه به افزایش مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروزی و استمرار مسافرت‌ها به دلیل تعطیلات عید سعید فطر، تعداد کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها به جهت رفاه حال مسافرین، افزایش و این کارتها به تعداد کافی و متناسب با نیاز جایگاه‌ها در اختیار ایشان قرار گرفته و در حال حاضر نیز قابل استفاده می‌باشد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص اینترنتی شدن کارت سوخت هم گفت:در حال حاضر با توجه به موجودی مناسب کارت خام، صدور کارت سوخت، پس از ثبت درخواست در دفاتر پلیس در حداقل زمان انجام و با توجه به ایجاد زیرساخت لازم توسط شرکت ملی پخش، طرح تولید کارت هوشمند به صورت الکترونیکی در دستور کار بوده و در صورت ایجاد زیرساخت توسط سایر دستگاه‌ها، امکان تولید کارت هوشمند در کمترین زمان میسر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • افزایش مصرف سوخت در استان سمنان
  • برنامه‌ای برای جمع آوری کارت‌های سوخت نداریم
  • بیش از ۶۵ درصد شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند
  • بنزین به اندازه کافی موجود است
  • شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است
  • شرایط در پمپ‌بنزین‌های کشور عادی است