Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:32:44 GMT

معرفی کتاب « معاد و جهان پس از مرگ»

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۸۲۳

معرفی کتاب « معاد و جهان پس از مرگ»

کتاب « معاد و جهان پس از مرگ» کتابی از آیة الله العظمى مکارم شیرازی است که در ۳۰۳ صفحه به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، کتاب « معاد و جهان پس از مرگ» در مورد معاد و زندگی بعد از مرگ مطالب مفیدی برای خوانندگان در خود ارائه داده است.

 

آیا مرگ دردناک است؟ روح چیست؟ آیا با پوسیدن بدن، روح باقى مى ماند؟ عالم پس از مرگ چگونه است؟ آیا مسائل مربوط به زندگى پس از مرگ را مى توان با اصول علمى ثابت کرد؟ این سوال ها و ده ها سؤال دیگر در کتاب حاضر مورد بحث قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پیشگفتار این کتاب آمده است: دو اصل بالا مهمترین ارکان اسلام است. چرا، که بدون آن هیچ برنامه اخلاقى و عملى سامان نمى یابد و هیچ انسانى راه حق و عدالت و تقوى را نمى سپرد.

 

اعتقاد به مبدأ یعنى خود را دائماً در حضور خدا دانستن، خداوندى که از تمام نیات و اعمال، خرد و کلان، آشکار و نهان، آگاه است، گردش چشم هاى خطاکاران را مى بیند. نجواى نجوا کنندگان را مى شنود و از آنچه در دل داریم یا در سر مى پرورانیم آگاه است.

 

کتاب « معاد و جهان پس از مرگ» کتابی از آیة الله العظمى مکارم شیرازی است که در 303 صفحه به چاپ رسیده است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته بسیج اصفهان مساجد اغتشاشات کتابخانه اردبیل هفته کتاب آیت الله مکارم شیرازی رستاخیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسم آغازین این جشنواره برگزیدگان دو بخش مستندنگاری و مستند مستمر معرفی شدند و برگزیدگان سایر بخش های نیز ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهند شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست