Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@07:48:48 GMT

اسنایدر: می‌توانستم مثل مسی و رونالدو باشم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۸۲۸

به گزارش ایلنا، وسلی اسنایدر در مصاحبه جدیدش با Fox Sports NL گفت: "من باید صادق باشم و اعتراف کنم که اگر 100 توانم را خرج می‌کردم، می‌توانستم در همان سطح مسی و رونالدو فعالیت کنم. آن را می‌دانم.

او در ادامه گفت: اما من نمی‌خواستم این کار را بکنم و از این بابت پشیمان نیستم. این طور نیست که من آن را در خودم نداشتم، بلکه به سادگی نمی‌خواستم این کار را انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 من از فوتبال خودم آنطور که هست لذت بردم، هم در زمین و هم خارج از زمین. من هر قهرمانی را که می‌توانستم در سطح باشگاهی کسب کنم برنده شدم، بنابراین اصلاً پشیمان نیستم.

اسنایدر در بخش دیگری از مصاحبه‌اش عنوان کرد: من بازیکن تیم هستم و دوست دارم به عنوان یک تیم موفق شویم. مردم هنوز به من نزدیک می‌شوند تا به من بگویند احساس می‌کنند که من باید در سال 2010 توپ طلا را بدست می‌آوردم، اما من همچنان به آنها می‌گویم که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بهتر از یک جایزه فردی بود. البته آن خامه روی کیک بوداما این به اندازه کافی رضایت بخش است که مردم به من می‌گویند باید آن را برنده می‌شدم.

اسنایدر در سال 2010 به همراه آندرس اینسیتا، ژاوی و لیونل مسی کاندید دریافت جایزه توپ طلا شده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی وسلی اسنایدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال