Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:18:30 GMT

تعداد کتابخانه های گلستان در شأن مردم استان نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۹۱۴

تعداد کتابخانه های گلستان در شأن مردم استان نیست

به گزارش خبرنگار مهر آخوند عبدالحی میرزاعلی بعدازظهر پنجشنبه در آیین تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: دین، تاریخ و فرهنگ ما با کتاب مانوس شده و برترین معجزه کتاب قرآن است که برای هدایت بشریت نازل شده است.

وی افزود: جامعه ای که با کتاب مانوس باشد پویا است لذا باید برای دستیابی به جامعه پویا تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاعلی گفت: آیین بزرگداشت ۴۰ قلم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار و یک گلستانی در این آیین مورد تجلیل قرار گرفت.

وی به برگزاری جشنواره رضوی اشاره کرد و افزود: باید در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و فرهنگ علوی به ویژه امام رضا(ع) بیشتر تلاش کنیم.

میرزاعلی بیان کرد گفت: ۸۶ کتابخانه در گلستان وجود دارد که ۶۶ کتابخانه زیر پوشش نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۵ کتابخانه در شهرها، ۳۱ کتابخانه در روستاها، ۱۹ کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه هم مستقل است.

میرزاعلی بیان کرد: این تعداد کتابخانه در شان مردم گلستان نیست و اگر شهرهای بدون کتابخانه و روستاهای بزرگ مکانی را در اختیار ما قرار دهند بلافاصله آن را تجهیز خواهیم کرد.

کد خبر 4777713

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان کتابخانه های گلستان بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان قیمت بنزین شیراز بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند زلزله راهپیمایی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • معافیت‌های مالیاتی باید هدفمند شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود