Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:03:55 GMT

ساختمان جدید اتاق بازرگانی کرمانشاه کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۹۴۵

ساختمان جدید اتاق بازرگانی کرمانشاه کلنگ‌زنی شد

در این مراسم رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه اظهار داشت: محل جدید اتاق بازرگانی کرمانشاه در فضایی بالغ بر ۱۱ هزار مترمربع زمین و زیربنای ۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع و در چهار طبقه احداث می‌شود.

«کیوان کاشفی» افزود: فضای اداری مجزا، سالن اجتماعات بزرگ که در کرمانشاه ویژه خواهد بود، چند سالن جلسات برای برگزاری همزمان سمینارها و کمیته‌های جانبی، سالن پذیرش هیأت‌های اقتصادی و تجاری، سالن جلسات B۲B، محل موزه و محل نمایشگاه  از جمله این بخش‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محل استقرار تشکل‌های اقتصادی زیرمجموعه اتاق نیز در این ساختمان دیده شده است، عنوان کرد: این ساختمان می‌تواند نیاز ۳۰ سال آینده بخش خصوصی استان را پوشش دهد.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه درباره برنامه زمان‌بندی تکمیل این پروژه نیز، خاطرنشان کرد: بنا داریم ظرف یک‌ سال کارهای سفت‌کاری و اسکلت ساختمان تکمیل شود و کل پروژه حداکثر در مدت ۲.۵ سال به بهره‌برداری برسد.

کاشفی، اعتبار برآورد شده برای ساختمان جدید اتاق کرمانشاه را ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: نیمی از این اعتبار اکنون تامین شده و مابقی نیز به تدریج تامین می‌شود.

به گفته وی، اعتبار این ساختمان از محل کمک‌های اتاق ایران و نقدینگی خود اتاق با کمک اعضای هیأت نمایندگان تامین شده است.

برچسب‌ها كرمانشاه استانداری کرمانشاه اتاق بازرگانی ایران اتاق مشترک بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كرمانشاه استانداری کرمانشاه اتاق بازرگانی ایران اتاق مشترک بازرگانی كرمانشاه استانداری کرمانشاه اتاق بازرگانی ایران اتاق مشترک بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است

به گزارش خبرآنلاین، تصمیم به تخریب ساختمان مجاور مجموعه تئاتر سنگلج از دو جهت مورد انتقاد کارشناسان است.

دنیای اقتصاد نوشت: یکی ریسک بالای تخریب ساختمان کناری برای بنای ۶۰ساله سنگلج و دیگری، بی‌توجهی شهرداری به توافقات پیشین برای توسعه بنای سنگلج و الحاق ساختمان کناری به این مجموعه. تماشاخانه سنگلج یکی از بناهای قدیمی شهر تهران است که در تاریخ ۲ آذر ۱۳۸۸ به شماره ۲۷۴۶۹ در فهرست آثار ملی ثبت شد. طبق ضوابط و قوانین، برای بناهای ثبت‌شده باید حریم تعیین شود.

طبق قانون حریم در زمان ثبت تعیین می‌شود ولی اگر حریم در نظر گرفته نشود، پلاک چسبیده به ملک حق تخریب و ساخت‌وساز ندارد. اگر هم تخریب شود نباید مرتفع‌تر نسبت به ساختمان ثبت‌شده ساخته شود.

به‌رغم این محدودیت‌ها اما شهرداری درصدد ساخت یک بنای جدید به جای بنای کناری سنگلج است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899610

دیگر خبرها

  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان