Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی خودجوش مردمی برای حمایت از امنیت و اقتدار کشور در زاهدان برگزار شد. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مردم شیعه و سنی زاهدان با مشت های گره خورده امروز به صورت خودجوش به خیابان آمدند و با برپایی راهپیمایی حمایت خود را امنیت و اقتدار کشور اعلام کردند و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی دشمنان ایران اسلامی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی در آیین بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

وی افزود: دوم اردیبهشت‌ ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌ دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه از زحمات ارزشمند فرمانده و مجموعه سپاه شهرستان در حوزه های مختلف قدردانی کرد.

در این آیین سرهنگ رشیدی فرمانده سپاه اشنویه نیز گفت: سپاه همواره در همه عرصه ها خدمتگزار و پشتیبان ملت و نظام بوده است.

در این ایین از سوی فرمانداری و ادارات به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح از مجموعه سپاه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است