Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:27:09 GMT

سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۰۰۶

سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد کاوه‌آهنگران امروز از فوت ۴ نفر که به احتمال زیاد بر اثر گازگرفتگی بوده است خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۵۲ امروز وقوع این حادثه به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۷ در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، اما یک خانواده ۴ نفره در خانه‌ای ۳۰ متری در خیابان لاله شمالی محله باتون در این حادثه جان خود را از دست داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ادامه به مردم توصیه کرد که حتماً مردم به صورت دوره‌ای و زمانی که بخاری و آبگرمکن را نصب می‌کنند دودکش‌ها را چک کنند که حتماً به سمت بیرون و فضای آزاد راه داشته باشند که دچار حادثه نشوند.

وی همچنین از سقوط مردی حدوداً ۴۵ ساله از کوه صفه اصفهان در بعد از ظهر امروز سخن گفت و عنوان کرد: این حادثه در ساعت ۱۴:۵۹ به سازمان آتش‌نشانی اعلام و اکیپ امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شد، هویت این مرد ۴۵ ساله که زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی جان خود را از دست داده بود، هنوز معلوم نیست.

کاوه‌آهنگران همچنین از سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان بر روی یک کامیون در شب گذشته خبر داد و بیان کرد: شب گذشته پل هوایی روبروی شهر رویا‌ها در کمربندی شرق اصفهان بر اثر برخورد کامیونی که از شمال به سمت جنوب حرکت می‌کرده سقوط کرده و ماشینی که از جنوب به سمت شمال می‌رفته دچار حادثه شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده کامیونی که پل بر روی آن سقوط کرده در دم جان خود را از دست داد، ادامه داد: این کامیون، کشنده سوخت گازوئیل بوده است، اما برای قسمت تانکر و سوخت مشکلی رخ نداده و آتش‌سوزی نشد، اما این حادثه باعث مسدود شدن دو محور رفت و برگشت کمربندی شرق اصفهان شده بود.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۲:۵۴ اعلام و از ایستگاه‌های ۱۵، ۴، ۵ و ۲۴ اطفائیه‌های سنگین و سبک و از گروه امداد و نجات برای آزادسازی راننده به محل اعزام شدند، گفت: امدادرسانی در این حادثه حدود ۶ ساعت زمان برد، بعد از عملیات امداد و نجات محل حادثه تحویل شهرداری و اداره راه و شهرسازی شد تا عملیات برش انجام گیرد و عملیات آزادسازی کمربندی شرق که از مسیر‌های اصلی اصفهان است، انجام گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار وحید باخدا از برقراری ۶ هزار و ۸۸۸ تماس غیرمرتبط و مزاحمی با سامانه تلفنی ۱۲۵ در آخرین هفته فروردین سال جاری خبر داد و این عدد را معادل ۷۲ و نیم درصد کل تماس‌ها در این باره زمانی عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد بیان کرد: در فاصله هفت روزه ۲۵ تا ۳۱ فروردین سال جاری، در مجموع ۹ هزار و ۴۸۹ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد متاسفانه ۶ هزار و ۸۸۸ مورد تماس مزاحمی و غیر مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی در مجموع ۷۵۵ اعزام آتش نشان و ۲۴۸ مورد اعزام ناوگان داشته‌ایم.

باخدا با بیان اینکه طی این فاصله زمانی ۹۹ مورد عملیات اطفاء حریق صورت گرفته است، عنوان کرد: ۲۰۵ مورد عملیات امداد و نجات، ۷۳ مورد بازدیدهای پیشگیرانه و ۲۶ مورد کنترل ایمنی ساختمان‌ها نیز طی این مدت انجام شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از شهروندان خواست از تماس های غیرمرتبط با سامانه ۱۲۵ خودداری کنند تا در صورت بروز حادثه شهروندان دیگر بتوانند موضوع را سریعتر به سازمان اطلاع رسانی کنند و نیروهای آتش نشان در زمان کمتری خود را به محل وقوع حادثه رسانده و جان حادثه دیدگان را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  •  سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • درباره حادثه ایران و ساقط شدن ریزپرنده‌ها علنی صحبت نکنید