Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:16:30 GMT

مامور قلابی در دشتستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۰۱۵

مامور قلابی در دشتستان دستگیر شد

سرهنگ فرهاد آراوند روز پنج‌شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار موثق مبنی برکلاهبرداری شخصی ۴۵ ساله از کسبه و مغازه‌داران  شهر برازجان اقدام‌های لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از مالباختگان متهم به هویت معلوم در شهر برازجان شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از منزل وی یک دست لباس نیروی انتظامی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آراوند ادامه داد: متهم در رویارویی با مالباختگان و شواهد و قرائن ارائه شده از سوی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی گفت: متهم در پوشش مامور انتظامی با سوء استفاده از اعتماد عمومی به پلیس  و معرفی خود به عنوان مأمور نیروی انتظامی بدون پرداخت وجه از مغازه‌های شهر برازجان اقلامی را  گرفته و از آنان کلاهبرداری کرده است.

آراوند افزود: در این راستا متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد: با هوشیاری و دقت لازم فریب افراد کلاهبرداری که خود را به‌عنوان ماموران دستگاه‌های دولتی معرفی می‌کنند نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند. 

برچسب‌ها بوشهر پلیس دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر پلیس دستگیری سارقان بوشهر پلیس دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی گشت زنی هدفنمد ماموران کلانتری ۱۳، به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از آن تعدادی اموال مسروقه کشف کردند.

او با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که ماشین متعلق به همدستش بوده است، افزود: با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی پلیس، مشخص شد همدست متهم، اموال مسروقه را در یکی از سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشته که با تلاش ماموران، طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت مصالح و آهن آلات از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان