Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@13:14:35 GMT

بایدن و سندرز: عربستان، دیکتاتور و شریکی نامطمئن است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۱۵۹

بایدن و سندرز: عربستان، دیکتاتور و شریکی نامطمئن است

خبرگزاری ایسنا: جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در یک مناظره تلویزیونی گفت: جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی کشته و جسدش مثله شد. من معتقدم این اقدام به دستور ولیعهد بود. پیش از این نیز گفته بودم. ما به آنها سلاح نخواهیم فروخت و مجبورشان خواهیم کرد بهای کارشان را بپردازند.

وی با تاکید بر لزوم مجازات ریاض به دلیل جنگ یمن و ترور خاشقجی گفت، در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری آتی انتخاب شود، کمک‌های نظامی به ریاض را متوقف کرده و عربستان را یک کشور منفور و مطرود در عرصه بین‌المللی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن با اشاره به اینکه عربستان از ارزش و جایگاه اجتماعی بسیار پایینی برخوردار است این کشور را به "کشتن کودکان و بیگناهان" متهم کرد که به گفته وی این امر مستلزم پیگرد ریاض است.

در جریان این مناظره تلویزیونی، سناتور برنی سندرز، نیز عربستان را یک کشور " دیکتاتور وحشی "و "شریک غیر قابل اعتماد" خواند.

وی گفت: ما باید در مورد همپیمانان خود در جهان بازاندیشی کنیم و با سازمان ملل همکاری کنیم نه اینکه از دیکتاتورهای وحشی حمایت کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: جو بایدن عربستان دیکتاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دلخراش از زن پیرانشهری که هدف حمله خرس شد

به گزارش تابناک، اولین عکس دلخراش از زن پیرانشهری که هدف حمله خرس وحشی شد
 
 این خرس پس از حمله به این بانوی میانسال با وی گلاویز شده و وی را از ناحیه سر و صورت به شدت زخمی می کند.

 اطلاع به مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ این شهرستان، آمبولانس این مرکز به روستا اعزام شد و با توجه به نزدیکی مسیر فرد مجروح شده برای مداوا به بیمارستانی در شهرستان نقده اعزام شد.

از مردم خواسته میشود هنگام کوهپیمایی در مناطق کوهستانی به دلیل احتمال حمله حیوانات وحشی از جمله خرس و گرگ از تک‌روی و جدا شدن از گروه خودداری کنند.

رکنا

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش از سوى سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • عکس دلخراش از زن پیرانشهری که هدف حمله خرس شد
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه