Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، پنجشنبه در نشست خبری افزود: این امر بیانگر ولایتمداری و هوشیاری مردم شهرستان جهرم است که فریب آشوبگران را نمی‌خورند.

وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار این شهرستان روز جمعه (یکم آذرماه 98) در حرکتی خودجوش با شرکت در یک راهپیمایی از مواضع رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکل بیان کرد: حمایت از رهبری، محکوم کردن فعالیت‌های اخیر اشرار و جمعی از آشوبگران و اغتشاشگران که در چند روز اخیر اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی در برخی نقاط کشور کرده‌اند از اهداف برپایی این راهپیمایی است.

او گفت: این حرکت خودجوش با حضور اقشار مختلف مردم فردا (جمعه) پس از برگزاری نماز دشمن‌شکن جمعه از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهرم به سمت میدان مصلای این شهر برگزار خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز در روزهای گذشته علاوه بر زیان‌های شخصی وارد شده به افراد، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات شهری شیراز خسارت وارد شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم نماز جمعه آشوب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم نماز جمعه آشوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم نماز جمعه آشوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی حمایت ازمقاومت مردم مظلوم و مقتدرغزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.
در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر با برگزاری تجمع، راه اندازی کاروان‌های خودرویی وبرپایی جشن و نورافشانی ضمن اعلام قدردانی و حمایت همه‌جانبه از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه اسرائیل غاصب به بخش کنسولی ایران در دمشق، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم گیلان دعوت کرد، فردا جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی که در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت برگزار می‌شود، با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.
راهپیمایی نمازگزاران در مرکز استان شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز